ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یکی از محافظان نزدیک آیت‌الله خامنه‌ای کشته شد

روابط عمومی کل سپاه پاسداران از کشته شدن سرهنگ دوم پاسدار حسن اکبری یکی از افسران «سپاه ولی امر»، نیروی ویژه حفاظت از رهبر جمهوری اسلامی خبر داد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران از کشته شدن سرهنگ دوم پاسدار حسن اکبری یکی از افسران «سپاه ولی امر»، نیروی ویژه حفاظت از رهبر جمهوری اسلامی خبر داد.

حسن اکبری پشت سر علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی

سپاه‌نیوز روز شنبه ۱۱ اردیبهشت نوشت حسن اکبری در حال انجام مأموریت آموزشی و تمرینی به‌دلیل «نقص فنی سلاح» کشته شد.

«سپاه ولی امر»، نیروی نظامی ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از سال ۱۳۶۵ تأسیس شد و فعالیت اصلی آن حفاظت از علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی است. «ولی‌ امر» از عناوین رهبر نظام جمهوری اسلامی است.

«سپاه ولی امر»، با آغاز رهبری خامنه‌ای در سال ۱۳۶۸ مسئولیت حفاظت از او را برعهده گرفت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کامی

    آقای احمد، این هموطن شما یک جنایتکار مزدور وطن فروش است. روح اینها در دوزخ است.

  • Ahmad

    ناراحت کننده بود. از دست دادن.یک هموطن.برای ملت و خانواده آرزوی صبر دارم. روحش شاد.

  • کامی

    چه قیافه ی *** دارد این مزدور جنایتکار. ننگ ابدی بر تو و همکارانت

  • پاسدار

    با سلام در تایید نوشته آگاه از تهران و اینکه او را به فتوا به قتل رسانده اند. درست است که بیشتر از دوسال پیش او می خواسته استعفا بدهد٬ درست است که نه روز پیش او را با فتوای یکی از نزدیکان خامنه ای کشته اند و همچنین درست همهی آنچا را آگاه نوشته اما مهمترین موضوع این است که حسن اکبری کهحاج حسن معروف است می خواسته از یک کشور به قول یکی از فرماندهان « متخاصم» پناهندگی بگیرد. او قرار بوده از طریق عراق یا سوریه به یکی از کشورهای اسراییل یا آمریکا پناهنده شود. روسها خبرهای دقیقی را به بیت رهبری داده بودند. خبریها بعد را به اطلاع خواهیم رسانید.

  • آگاه از تهران

    با سلام دو خبر: طبق خبر موثق حسن اکبری که با خانواده ی علی اکبر ولایتی بسیار نزدیک بوده مورد سوظن اطلاعات بیت رهبری قرار گرفته بوده او یکبار سه سال پیش میخواسته استعفا بدهد و استعفا دادنش را فقط با یکی از دوستانش در میان گذاشته بوده اما او را شنود کرده بودند... و از مدتها پیش اسلحه و مهمات داده شده به او قلابی و حتا مشقی نیز نبوده. آنها پیش از وقوع اتفاقات مهمی او را درست روز دوم اردیبهشت نه روز پیش کشته اند اما خبرش را اینک منتشر کرده اند. انتشار این خبر دو معنی دارد و برای هر کس معنی به خصوص. معنی اول اخطاری ست که به ذوب شدگان در دیگ ولایت داده می شود که مبادا در سرسپردگیشان شک کنند. و پیام دوم وانمود کردن این است که حتا نزدیکان «ولی امر» که در تهران او را «ولی ظنز» می نامند نیز برای دفاعجات حاظرند کشته شوند. حسن اکبری سه سال پیش نیز خواسته بود استعفا دهد. گویا خبرهای مهمی نیز از درون داشته که می بایست او خبرهایش و اطلاعاتش با هم نابود شود. خبر دیگر نیز که مربوط به خودکشی یک انسان شریف بهمن مرادی و دارای دکترای اقتصاد است که چند مدتی هم روزنامه نگار بوده و برای روزنامه شرق مطلب می نوشته است. او که با شعار مرگ بر حکومت اسلامی خودش را حلقاویز کرده در جیبش مطلبی را نوشته و گذاشته بوده که از چند و چونش افشا نشده است. اما بهمن سیزده ماه در زندان اوین بوده و هم اینکه او را از شغلش محروم کرده بودند.

  • ناشناس

    خبر مرگ هیچ انسانی حتی اگر دشمن باشد شادی بخش نیست.

  • بهنام

    به علت نقص فنی سلاح یا به علت مثلآ عذاب وجدان برای خدمت به یک دیکتاتور ملعون و جنایتکار ؟ به هر حال خبر خوبی بود و امید است بقیه نوچه ها و سر سپردگان و مزدوران جیره خوار نظام اسلامی هم به زباله دان تاریخ بپیوندند .

  • faryad

    تکاوران، نیروهای قدس، گردان‌های فاطمیون یا زینبیه به دستور خامنه‌ای در سوریه حضور دارند و کیفیت و کمیت فعالیت‌‌شان، ادعای مستشاری بودن این حضور را مخدوش می‌سازد. جمهوری اسلامی به موازات اقدامات نظامی، از راه‌های اطلاعاتی، دیپلماتیک و لجستیک نیز می‌کوشد اسد به سلامت از تونل مذاکرات ژنو عبور کند!