ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بیکاری ۵۰ هزار ایرانی با تعطیلی ۱۵۰ واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی

به‌گفته مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی ایران گوشت مورد نیاز این صنعت از خارج کشور وارد می‌‌شد اما این کار با مشکلاتی روبه‌رو گردید و در دو سال اخیر ۵۰ هزار کارگر بیکار شدند.

محمد موسوی، مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی ایران می‌گوید به دلیل تعطیلی ۱۵۰ واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی در دو سال اخیر ۵۰ هزار کارگر بیکار شده‌اند.

عکس از آرشیو

محمد موسوی، امروز سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت به خبرگزاری تسنیم گفت ۱۵۰ واحد تولیدی دیگر که فعال هستند با ۴۰ درصد ظرفیت تولید کار می‌کنند.

او افزود: «گوشت مورد نیاز این صنعت از خارج کشور وارد می‌‌شد اما این کار با مشکلاتی روبه‌رو گردید و سازمان دامپزشکی موفق به حل این مشکلات نشد.»

به‌گفته موسوی، تولید فرآورده‌های گوشتی گران تمام می‌شود و مردم قدرت خرید ندارند و ضمن اینکه در داخل گوشت مورد نیاز برای تولید فرآورده‌های گوشتی تأمین نیست.

مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده‌های گوشتی ایران می‌گوید در گذشته این صنعت برای ۱۰۰ هزار نفر به‌صورت مستقیم و ۶۰۰ هزار نفر به شکل غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده بود اما اکنون این تعداد به ۵۰ هزار نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ هزار نفر به شکل غیر مستقیم رسیده است.

در سال‌های اخیر بسیاری از صنایع و واحدهای تولیدی در ایران با مشکلات مشابهی مواجه شده‌اند.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران فروردین امسال از رکود در هفت هزار واحد تولیدی خبر داده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حجازی

    اینایی که گوشت سگ و گربه رو چرخ می کردن و به قیمت گوشت راسته بره به مردم می فروختن برای چی باید ورشکست بشن؟ احتمالا به دلیل پولداری مفرط کارشون رو ول کردن.

  • شهروند درجه سه

    اول این که گوشت برای آدم ضرر دارد. تنها برای علما خوب است و امت حزب اله حاضر در صحنه ، بسیجیهای جان برکف و فرماندهان سپاه و سید حسن نصراله و دیگر برادران اسلام عزیز. دوم، مگر ما برای اقتصاد انقلاب کردیم؟ ما برای اسلام عزیر و از آن بالاتر برای نظام مقدس انقلاب کردیم. بفرمایش بنیانگذار نظام مقدس (ره) اقتصاد مال خر است. تنها اقتصاد مقاومتی باید باشد تا از برادران چینی از راه برادر امارات عربی کالاهای بنجل وارد کنیم تا برادران چینی و برادران اماراتی ما بیکار و کم پول نشوند ! اینهایی که بیکار شدند بروند دو کار بکنند. یکی اینکه در مسجد ها معتکف بشوند و عبادت کنند. دوم بفرمایش ولی امر مسلمین جهان جمعیت را زیاد کنند تا امت حزب اله حاضر در صحنه و بسیجی و سپاهی کم نیاید. اینها همه از برکت سیاست های مقام عظمای ولایت امر مسلمین جهان است تا اقتصاد مقاومتی پیش برود.