ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران شد

پس از پایان رأی‌گیری، مهدی تاج با کسب ۵۰ رأی به ریاست فدراسیون فوتبال برگزیده شد و علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون نیز به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون انتخاب شد.

مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال ایران شنبه ۱۸ اردیبهشت تشکیل جلسه داد و مهدی تاج را به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه که در ساعت ۹ و نیم صبح به ریاست علی کفاشیان آغاز شد، ۷۳ عضو این مجمع و محمود گودرزی، وزیر ورزش و هیأت همراه حضور داشتند.

پس از پایان رأی‌گیری، مهدی تاج با کسب ۵۰ رأی به ریاست فدراسیون فوتبال برگزیده شد و علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون نیز به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون انتخاب شد.

مهدی تاج، عضویت در هیأت مدیره باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران است.

حواشی انتخاب تاج

علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت که جلسه‌ای در شامگاه جمعه ۱۷ اردیبهشت با حضور اعضای مجمع برگزار شده بود که او از آن بی‌خبر بود.

در زمان رأی‌گیری نیز پخش زنده مجمع برای خبرنگاران قطع شد و تصویربرداران رسانه‌ها از سالن مجمع به بیرون هدایت شدند.

مصطفی آجرلو، یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال پس از پایان رأی‌گیری به خبرنگاران گفت: «یک ماه است که به وزیر ورزش عرض می‌کنم که اسلامیان و جهانگیری از تاج حمایت می‌کنند. وزیر ورزش به دنبال فوتبال پاک است، اما عمل کردنش به این صورت بود که ناعادلانه در انتخابات دخالت کرد.»

این نامزد ریاست فدراسیون که نتوانست رأی کافی به دست آورد در ادامه گفت: «دیشب خبری به دستم رسید مبنی بر اینکه یاسر هاشمی با عزیزی خادم تماس گرفته و رأی‌ها به سمت تاج برگشته است. اگر این صحت داشته باشد وای به حال فوتبال ما».

او در ادامه درباره دخالت‌گری در آرای مهدی تاج اضافه کرد: «وزیر ورزش او را پیش از این به‌عنوان یکی از متهمان فساد در ورزش می‌دانست اما امروز تاج را همراهی کرد.»

چهارم بهمن‌ ماه سال جاری، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ایران در گزارشی به ۱۳ مورد از موارد فساد در فوتبال ایران اشاره کرد.

در این گزارش به مواردی مانند تبانی، رشا و ارتشا، دوپینگ، شرط‌‌بندی غیرمجاز، جعل و استفاده از سند مجعول، تصدیق‌نامه‌های خلاف واقع، فرار مالیاتی، مصرف الکل و روابط نامشروع، مصرف مواد مخدر، رواج خرافه‌گرایی از جمله سحر و جادو، تحصیل مال از طریق نامشروع، نقض آشکار قوانین و مقررات و قراردادهای غیرواقعی اشاره شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • naseem

    سپاه فوتبال را هم قبضه کرد!