ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دستور استاندار تهران برای رسیدگی سریع سوء قصد به میرمحمود موسوی

استاندار تهران و وزیر کشور می‌گویند اطلاعات اولیه درباره سوء قصد به برادر میرحسین موسوی حاکی از «زورگیری» است.

حسین هاشمی، استاندار تهران  گفت که دستور لازم صادر شده تا مسئولان امنیتی و انتظامی استان تهران به موضوع حمله به میرمحمود موسوی، برادر میرحسین موسوی رسیدگی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، هاشمی یکشنبه ۱۹ اردیبهشت گفت که بر اساس اطلاعات اولیه به دست آمده، این سوء قصد «زورگیری» بوده است.

استاندار تهران در ادامه گفت: «اما با این حال به معاون امنیتی و انتظامی استانداری دستور دادم تا با همكاری نهادهای انتظامی و امنیتی درباره علت اصلی حادثه تحقیقات لازم را انجام دهد».

شامگاه شنبه ۱۸ اردیبهشت میرمحمود موسوی برای سومین بار توسط افراد ناشناس با سلاح سرد مورد سوء قصد قرار گرفت. او از این حادثه جان به در برده اما از ناحیه گردن آسیب دیده است.

سایت کلمه در گزارشی نوشت که هفته گذشته نیز، صندوق عقب خودروی میرمحمود موسوی را خالی کرده‌اند و تعداد زیادی از مدارک او را به سرقت برده‌اند.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران نیز در حاشیه همایش فرماندهان نیروی انتظامی گفت: «من همین الان این مسئله را از فرماندهی ناجا پرسیدم و باتوجه به اینکه گفته شده بود این سومین بار است که به ایشان حمله می‌شود،فرمانده ناجا اظهار کردند که قبلا گزارشی در این خصوص در نیروی انتظامی وجود نداشته است».

وزیر کشور درباره احتمال زورگیری گفت: «ما روزانه موارد خفت‌گیری و زورگیری را شاهد هستیم که این موضوع نیز طبق برآوردهای اولیه سرقت از نوع زورگیری بوده است البته پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد».

میرمحمود موسوی، برادر میرحسین موسوی، نامزد معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ که در حصر خانگی‌ست، دیپلمات پیشین ایران،  سفیر سابق ایران در پاکستان است و سابقه مدیرکلی غرب آسیا وزارت امور خارجه را در کارنامه خود دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.