ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جوادی آملی: کسی که به بیگانه راه می‌دهد دیوث سیاسی است

آیت‌الله جوادی آملی در ملاقات با محمدرضا عارف، در مذمت واردات بی‌رویه از جمله گفته است که اشتغال‌زایی و تولید، انرژی هسته‌ای و پول نمی‌خواهد؛ بلکه فقط عرضه می‌خواهد.

آیت‌الله جوادی آملی در ملاقات با محمدرضا عارف در مذمت واردات از جمله گفته است که اشتغال‌زایی و تولید و ارزانی، انرژی هسته‌ای و پول نمی‌خواهد؛ بلکه فقط عرضه می‌خواهد.

دیدار جوادی آملی با عارف در "بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء" در قم

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی، مرجع تقلید شیعه و امام جمعه سابق قم، در ملاقات با محمدرضا عارف از واردات و قاچاق کالا به شدت انتقاد کرده است. او گفته که با واردات بی‌رویه نمی‌توان در مورد تولید و رفع بیکاری حرفی زد.

وبسایت "رجانیوز" به نقل از جوادی ‌آملی نوشت: «واژه‌ای به شکوه و عظمت غیرت کم دیده‌ام. در غیرت باید سه عنصر جمع شود. عنصر اول غیرزدایی است به این معنا که اجازه ندهیم بیگانه نفوذ کند و خودمان هم در کار دیگران تجسس نکنیم.»

این مرجع تقلید در نقد مراوده با غیر، از جمله عنوان کرده است: ‌«دیاثت یا اخلاقی است و یا سیاسی. کسی که بیگانه را راه می‌دهد دیوث سیاسی است. بیگانه را در حریم خود راه دادن و وارد حریم غیر شدن با غیرت سازگار نیست.»

جوادی آملی گفته که نباید با منابع غنی داخل کشور، گوشت و لبنیات از برزیل وارد شود: «تسطیح کردن این همه خاک انرژی هسته‌ای نمی‌خواهد، پول و سم هم نمی‌خواهد بلکه فقط عرضه می‌خواهد و خواهید دید که گوشت و لبنیات هم ارزان می‌شود...»

محمدرضا عارف، سرلیست اصلاح‌‌طلبان تهران در انتخابات هفتم اسفند و گزینه ریاست "فراکسیون اعتدال" در مجلس دهم، صبح یکشنبه ۱۹ اردیبهشت برای دیدار‌ با علمای قم به این شهر رفت. سفر عارف به قم یک روز پس از ضیافت شام روحانی به افتخار منتخبان دوره دهم مجلس و هم چنین نشست منتخبان اصلاح‌طلب با یکدیگر انجام شد.

عارف در بدو دیدار با جوادی آملی از اولویت بحث معیشت و اقتصاد و مقابله با فساد در مجلس دهم صحبت کرده است. جوادی آملی در جواب عارف که از در صحنه بودن مردم در انتخابات اخیر یاد کرده، به ماهیت الهی نظام پرداخته است: «حرف درستی است اما چه کسی مردم را به صحنه آورده و در صحنه نگه می‌دارد؟ وقتی نظام الهی شد و مردم آن را قبول کردند در هر عرصه ای به میدان می‌آیند.»

جوادی آملی در بخش دیگری از سخنان خود گفته است ملتی که جیب‌اش خالی است چاپلوس می‌شود: «چگونه می‌خواهید با سفارش اقتصاد مقاومتی را عملی کنید؟ قیام یک ملت به داشتن اقتصاد صحیح است.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faghir

    دیانت ما عین دیاثت ما و دیاثت ما عین سیاست ماست. امام خميني (مقسومٌ الیه)

  • عبور

    حالم بهم میخوره از این باسوادهایی که در مقابل فقه کمر خم میکنن ، اینا چه جور ادمی هستن ما چه جور آدمی هستیم که به این احمق ها رای میدیم

  • aasasd

    دیانت دجالیون عین دیاثت شان است.

  • مریم

    با چه جراتی چنین حرف میزنید ۳۷ سال است مملکت دست شماست پس چرا به این روز افتاده است.

  • حبیب

    ایشون در این زمینه تخصص دارن خودشون هم شغلشون همینه.

  • پررو

    دیگر مرزیربرایر پر رویی و وقاحت باقی نمانده ، بدزبانی و بی ادبی حضرات به جای خود اما کسی هست که نداند این همه مشکلاتی که مستقیم و غیر مستقیم به گردن همدیگر می اندازند؟ تحت ولایت مطلقه چه کسانی بوده؟؟؟

  • حمید

    همچون خرسهای قطبی بعد از یک خواب طولانی بیدارشدن و حرفی زدن و دوباره به خواب رفتن روش حکومتی جمهوری  فسق و فجور  آخوندی ملبوس!!!

  • مهربون

    ادبیات سیاسی حکومت دارد تبدیل میشود به فحش خواهر مادر. 

  • زمانی

    این همونی نیس که "امام راحل" فرستاد شوروی کمونیست برای دعوت گورباچف به دین مُبین؟

  • mansour

    تازه این علامه شونه

  • nader

    حضار دست به سینه را ببیند!

  • roozbeh

    به به چه ادبیاتی . ایشون آیت خدا س یا جا... شهرنو ادبیاتشون که بیشتر به دومی شبیه . البته کسانی که حکم قتل برای مخالفان میدهند وقتی در امور سیاسی و اجتماعی  و اقتصادی و فلسفی وارد میشوندباید از چنین ادبیاتی استفاده کنند. ببین کشور بدست چه کسانی اداره میشه. ایشون اگر در مسائلی که راجبش هیچی حالیش نیست حرف نمی زد سنگینتر بود. اگر مردم اون طوری که تو توصیه میکنی کشاورزی میکردند الان باید با قاطر و استر اینور و اونور میرفتند واز گاوآهن اسفاده میکرذند مرتیکه اون کشاورزی شکم ۲۰ میلیون هم نمی تونست سیر کنه بعلاوه ما کمبود آب داریم تو هر سال روضه بارون بخون بلکه خشکسالی نشه تو رو چه به اقتصاد و کشاورزی . اینها بی عرضگی مدیریتی خودشون در اداره کشور گردن مردم میزارن و اونا بی عرضه جلوه میدن و یه چیزی هم طلبکارند. حرفهای این یارو وهمپالکهاش درک اینها رو از جهان امروز نشون و ایدالشون که بر میگرده به جامعه وشکل زندگی  سال۲۰۰ قبل منتها و قتیکه مریض میشن تنها علم طب غرب وبهتری و آخرین  ابزار آلاتش براشون کفایت میکنه. اگر جایی بخوان برن ماشین کولر دار و  قطار و هواپیما سوار میشن و شتر و قاطر رو پارک میکنن تو حوزه علمیه بعد کشاورزی با بیل و کلنگ به مردم توصیه میکنند واقعا وقاحت هم حدی داره.