ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چند تن از مسئولان بانک‌ها در کهگیلویه و بویراحمد بازداشت شدند

به‌گفته مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد مسئولان بازداشت‌شده بانک‌ها ۲۰ میلیارد ریال از تسهیلاتی را که باید در بخش تولید هزینه می‌شد، به فرد خاصی پرداخت کرده‌اند.

مهدی تقوی، مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد گفت که چند مسئول بانکی در این استان به دلیل «تخلف در پرداخت تسهیلات بانکی» بازداشت شدند.

عکس تزئینی است

به گزارش روز پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت خبرگزاری مهر، تقوی افزود که این افراد حدود ۲۰ میلیارد ریال از تسهیلاتی را که باید در بخش تولید هزینه می‌شد، «به فرد خاصی پرداخت کرده‌اند.»

به‌گفته او، «انحراف در مصرف تسهیلات از علل مطالبات معوقه بانک‌ها است.»

مدیر کل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: «برخی از مسئولان بانک‌ها تسهیلات را به یک شخص خاص پرداخت می‌کنند و پس از آن به دنبال توجیه اقتصادی برای پرداخت تسهیلات می‌گردند.»

او افزود: «گاهی نیز محل طرحی که هنوز اجرا نشده به‌عنوان وثیقه پذیرفته می‌شود و متقاضی پس از دریافت تسهیلات، آن‌ها را در جای دیگری سرمایه‌گذاری می‌کند و بانک‌ها در هنگام دریافت مطالبات به مشکل برخورد می‌کنند.»

تقوی در مورد هویت و تعداد بازداشت‌شدگان و همچنین نام بانک‌ها جزئیاتی اعلام نکرد.

احمد توکلی، نماینده مجلس بر این باور است که بیشترین فساد‌ها در ایران در بانک‌ها رخ می‌دهد.

پرونده موسوم به فساد ۱۲ هزارمیلیارد تومانی چند بانک در ایران یکی از فسادهای بانکی در سال‌های اخیر بوده است. این فساد بانکی در ۱۳۹۲ کشف و رسانه‌ای شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.