ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت دو مدیر ارشد شهرداری تبریز

در ادامه پرونده مالی «اخذ رشوه و تبانی در شورای شهر و شهرداری تبریز»، مدیر حراست شهرداری تبریز و رئیس دفتر ساختمان عمارت شهرداری این شهر نیز دستگیر شدند. تاکنون ۲۴ نفر در پیوند با این پرونده دستگیر شده‌اند.

در ادامه پرونده مالی «اخذ رشوه و تبانی» در شورای شهر و شهرداری تبریز، دو مدیر بلندپایه شهرداری این شهر نیز دستگیر شدند.

موسی خلیل اللهی، دادستان عمومی و انقلاب تبریز امروز جمعه ۲۴ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما، اعلام کرد دو نفری که بازداشت شده‌اند مدیر حراست شهرداری تبریز و رئیس دفتر ساختمان عمارت شهرداری این شهر هستند.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت در مجموع ۲۴ نفر در پیوند با این پرونده دستگیر شده‌اند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد .

بازداشت‌های تبریز از فروردین‌ماه سال جاری با دستگیری سه عضو شورای شهر تبریز و دو معاون شهردار تبریز به اتهام رشوه‌گیری آغاز شد.

شورا‌ها و شهرداری‌ها در ایران از جمله نهادهایی هستند که دچار فساد سیستماتیک هستند. دو سال پیش نیز هفت نفر از اعضای شورا و مسئولان شهرداری سیرجان در استان کرمان به اتهام «فساد مالی» بازداشت شدند.

بر پایه گزارش‌های سالانه سازمان شفافیت بین‌الملل ایران جزو کشورهای دارای «فساد مالی گسترده» قرار دارد. کشور‌ها در این فهرست بر پایه «فساد، اختلاس، رشوه‌گیری، خرید و فروش پست‌های دولتی، رشوه‌پذیری دستگاه قضایی، فساد مالی در میان سیاستمداران و مقام‌های دولتی و عدم مقابله کافی یا ناکارایی در پیکار علیه مواد مخدر» رتبه‌بندی می‌شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.