ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خامنه‌ای: روحانیون برای مقابله با تفکرات انحرافی مسلح و آماده شوند

.«رهبر جمهوری اسلامی گفت که انگیزه‌هایی سیاسی برای «تزریق افکار منحرف در ذهن جوانان» وجود دارد و ادامه داد: «این میدان، میدان واقعی جنگ است

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در دیدار با اعضای حوزه‌های علمیه تهران از «اسلام ارتجاعی» و «اسلام آمریکایی» به عنوان دشمنان «اسلام ناب» نام برد و گفت وظیفه مهم روحانیون درک اسلام ناب و مقابله با تفکرات انحرافی است.

عکس از آرشیو - دیدار علی خامنه‌ای با روحانیون

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، خامنه‌ای شنبه ۲۵ اردیبهشت خطاب در بین اعضای حوزه علمیه تهران گفت که فضای مجازی در «افزایش شبهات دینی» تأثیر داشته است.

رهبر جمهوری اسلامی گفت که انگیزه‌هایی سیاسی برای «تزریق افکار منحرف در ذهن جوانان» وجود دارد و ادامه داد: «این میدان، میدان واقعی جنگ است و روحانیون و طلاب باید مسلح و آماده، وارد عرصه مقابله با شبهات و تفکرات غلط و انحرافی شوند».

خامنه‌ای «اسلام ارتجاعی» را نمود واقعی تفکر انحرافی دانست و گفت که «لبه دیگر این قیچی، اسلام التقاطی و اسلام آمریکایی» است که «مشغول مقابله با اسلام ناب هستند».

رهبر جمهوری اسلامی ایران پیشتر نیز درباره رشد «اسلام آمریکایی» و جریان انحرافی هشدار داده بود و «سازش با صهیونیسم و آمریکا» را از خصوصیات آن برشمرده بود.

او در ۱۶ اردیبهشت گفت: «امروز جزو سیاست‌هاى قطعى دولت آمریکا و دولت‌هاى همراه با او اسلام‌ستیزى است، ایران‌ستیزى است، شیعه‌ ستیزى است؛ این‌جورى دارند حرکت می‌کنند. این سیاست قطعى آنها است».

خامنه‌ای در اولین سخنرانی خود در سال ۹۵ نیز با تأکید بر این که طرح برجام ۲، که حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران مطرح می‌کند، به معنای کنار آمدن با آمریکا است آن را صرف‌نظر کردن از مسائل اساسی نظام و اسلام دانست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    اسلام ناب = بع بع گوسفندوار. (مردم ) اسلام ناب= ثروت و مکنت و قدرت برای ملا ها (چوپان) اسلام ناب= فقر و بدبختی و جنگ. و فرستادن گوسفندان برای پروارتر شدن چوپان.

  • naseem

    فیلم؛ طرح شکایت علیه مدیر صدای فارسی آمریکا دوتن از کارمندان برکنار شده بخش فارسی صدای آمریکا دعوی حقوقی را به دلیل نقض حق آزادی بیان‌شان علیه مدیر بخش فارسی صدای آمریکا و همچنین علیه هیئت کارفرمایان پخش (بی بی جی) طرح نموده‌اند. بی بی جی یک بنگاه مستقل فدرال است که وظیفه نظارت بر تمامی بنگاه‌های خبری با حمایت مالی دولتی و همچین بنگاه‌های خبری برون مرزی را برعهده دارد. بخش فارسی صدای آمریکا، تحت مدیریت این سازمان است. www.youtube.com/watch?v=bl49ViprW1U

  • نیازمندی

    آخه تاچندسال بایدمردن قابل این حرفهاروبخورن

  • حقیقتگو

    واقعا خاک بر سر خدای مفلوک و علیل و ذلیل و کور و عقده ای کنن که از روی بدبختی و ناچاری برای شناختن موجودیتش به بنده گانش باید به موجوداتی متوسل شود که آنها با عمامه و عبا با توسل به زور و اسلحه و جنایت و تجاوز و زجر دادن و صلب آزادی بنده گانش مسبب خداشناسی بنده گانش شوند !! چقدر ابلحانه و جهل و خالی از فهم شعور عاقل انسان قرن بیست دوم است که موجوداتی مفت خور و چپاولگر با فلسفه های و رویات سرتا پا دروغ وجهل و هذیانی که هیچ تعبیر عقلانی درقوانین فیزیکی و ریاضی و علمی ندارد می خواهند با مکیدن مغز انسان ها وتزریق خرافات و قصه های و جکایت های دروغین و ترس از قیامت به بنده گان خدا به هر عنوانی و با زور اسلحه بر انها حکومت کنند و بنده گان خدا به اسرایشان تبدیل کنند و مال و منالشان را بنفع خودشان چپاول کنند و بدزدند. از چندین ده سال گذشته و بویژه بعد از جنگ جهانی دوم نظام امپریالیستی کره زمین هربه و ابزاری بسیار بسیارسود آورتر بدون آنکه زحمتی داشته باشند بطور غیر مستقیم کشورهای خاورمیانه و افریفایی به مقیاس بسیار بالا و بدون هیچ عذاب وجدانی چپاول کنند و این هربه و ابزارشان همان خمینی ها و یا رهبران دینی و اشوبگران دینی هستند. درکشتارهای سی و چندساله مردم ایران و افغانستان و بعدها عراق و لیبی و نیجریه کسی نمی تواند ادعا کند که فلان امریکایی و اروپایی و ژاپنی انها را کشت!! چرا خمینی ها و علی خامنه ای ها و چپاولگران و جنایت کارشان و قشون آخوندهابا چه پشتوانه هایی بدون کوچکترین ترس و عداب وجدانی و به اصطلاح ترس از روز قیامت چنین و چنان می کنند؟ پشیبانی مالی و نظامی خارجی به بک موجود پلید صفت شیطانی علی خامنه ای چنان قدرتی می بخشد ک نتنها موجود عبا بردوشش را صاحب و خدای موجودیت و هستی مردم ایران از هر لحاظی میداند که هر چوپانی هم با گوسفندانش چنین می کند. البته چرا همچنین موجودات مانند خمینی هاو علی خامنه ای با ذات پلید و شیطانی شان توانسته اند در ایران دوام بیاورند؟ علتش محیطی است مملو از میلیونها ارواح که موجودیت فیزیکی ندارند و و از حق و حقوق لایق انسانها بی خبرند و خوراکشان قصه های ارواح پسند هزارو چهار صد پیش است!!

  • حمید

    و آن لبه دیگر قیچی که فقط خامنه ای از آن لب میزند چرا هرگز مشخص  نمیکند که اسلامهای ارتجاعی و التقاطی و آمریکایی دیگر چه صیغه ای هستند؟ و اگر اسلام ناب و یا خالص و یکدست است پس چگونه و از کجا  شیعه و یا سنی و یا هر گونه ناخالصی دیگر زیر عنوان مذهب در آن راه  پیدا کرده و آنرا آلوده ساخته و توسط چه عواملی؟ جوابش آسان است. از طریق قیچی متعلق به قیچی سازان مذهبی چون خامنه ای و دیگر مراجع مذهبی چون او!  

  • حمید

    اسلام خمینی و خامنه ای =اسلام انحرافی =  انهدام  اسلام ناب!!! ایول از اینهمه انحرافات ولایت فقییه تا به امروز: جنگ ۸ ساله ایران  شیعه و عراق سنی، جنگ در سوریه، جنگ در یمن، تورم داعش ،  منجلابات داخلی، و سر بشاخ شدن ایران شیعه و عربستان سنی!!! 

  • عباس

    کلمه «روحانی» خود یک کلمه ای بی معناست و زاده از انحراف فکری ایرانی. ثمره آنهم آخوند است و ملای ایرانی. در قرآن مجید ،که در آن از اسلام ناب خدا سخن گفته شده و نه اسلام ناب محمدی به قول غلط خامنه ای، بجای آن کلمه انحرافی از ربییون گفته شده که وظیفه شان تدریس تورات و انجیل است و قرآن و نه ایجاد تفرقه  در دین (شیع و سنی و غیره) و نه ولایت فقیه و نه جبر و نه معظم ساختن خود و نه بر منبر نشستن و کش دادن اراجیف در منحرف سازی افکار شنوندگان. البته اگر گوش شنوایی باشد.