ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وقوع دست‌کم ۱۴ انفجار انتحاری در یک شهرک‌ مسکونی در نزدیکی فلوجه عراق

به گفته رئیس پلیس عامریه فلوجه، پنج تن از افرادی که در این عملیات انتحاری شرکت داشتند پس از درگیری با نیروهای امنیتی دست به انتحار زدند.

مقامات عراق از وقوع دست‌کم ۱۴ انفجار انتحاری در یک شهرک مسکونی و دولتی در نزدیکی شهر فلوجه خبر دادند. در این انفجارها دست‌کم شش تن کشته شدند.

عکس از آرشیو - حضور شبه نظامیان گروه‌های اسلامگرا در شهرک عامریه فلوجه، استان الانبار عراق

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، سرهنگ علی العیساوی، رئیس پلیس شهرک عامریه فلوجه شنبه ۱۴ مه / ۲۵ اردیبهشت گفت که از بامداد شنبه دست‌کم ۱۴ انفجار انتحاری در این شهرک به وقوع پیوسته است.

در این شهرک علاوه بر ساختمان‌های مسکونی، یک قرارگاه پلیس و چند اداره دولتی نیز وجود دارد.

به گفته رئیس پلیس عامریه فلوجه، پنج تن از افرادی که در این عملیات انتحاری شرکت داشتند پس از درگیری با نیروهای امنیتی دست به انتحار زدند. دو تن دیگر در داخل ساختمان‌ها استقرار یافته بودند و دقایقی بعد عملیات انتحاری انجام دادند.

در این انفجارها دست‌کم یک تن کشته و ۱۸ تن زخمی شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجارها را بر عهده نگرفته است.

شهرک عامریه در چند کیلومتری  جنوب فلوجه در ۴۰ کیلومتری بغداد پایتخت عراق واقع است و پایگاه اصلی داعش در استان الانبار به شمار می‌آید.

از شنبه ۱۱ اردیبهشت که پارلمان عراق به تصرف طرفداران مقتدی صدر، روحانی شیعی درآمد، چندین حمله انتحاری و انفجار در مناطق تجاری و بازارهای عراق جان ده‌ها شهروند غیرنظامی را گرفته است. یکشنبه گذشته چندین انفجار در نقاط مختلف بغداد جان دست‌کم ۱۲ تن را گرفت و ده‌ها مجروح بر جای گذاشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.