ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

داعش مناطق تحت کنترل دولت سوریه را در دیرالزور تصرف کرد

نیروهای دولتی بیمارستان اسد را به تصرف داعش درآنده محاصره کرده‌اند، اما از وضعیت کارکنان و بیماران این مرکز درمانی خبری در دست نیست.

گروه حکومت اسلامی، داعش با حمله به مناطق تحت کنترل دولت سوریه در شهر دیرالزور، بخش‌هایی از این شهر را به تصرف خود درآورد.

عکس از آرشیو - شبه نظامیان داعش در خیابان‌های دیر الزور در شرق سوریه

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، گروه کمیته‌های همکاری محلی خبر دادند که شبه‌نظامیان داعش شنبه ۱۴ مه / ۲۵ اردیبهشت به شهر دیرالزور حمله کردند و چند ساختمان، سیلو، خوابگاه‌های دانشجویی و بیمارستان دولتی «اسد» را به تصرف خود درآوردند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا از کشته شدن ۲۰ نیروی نظامی دولت بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه و شش شبه‌نظامی داعش در این درگیری‌ها خبر داد.

بر اساس گزارش این گروه، نیروهای دولتی بیمارستان اسد را به محاصره خود درآورده‌اند، اما از وضعیت کارکنان و بیماران این مرکز درمانی خبری در دست نیست.

دیرالزور، در شرق سوریه و در مرز عراق واقع است و از اولین شهرهایی است که شهروندان آن در سال ۲۰۱۱ در مخالفت با دولت بشار اسد دست به اعتراضات گسترده زدند. کنترل بخشی از این شهر در دست نیروهای دولتی است و به عنوان مرز بین مناطق تحت کنترل دولت و داعش به شمار می‌آید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.