ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مکارم شیرازی: اقدام فائزه رفسنجانی جرم است

مکارم ملاقات فائزه رفسنجانی با مدیر جامعه بهاییان را مستوجب پیگرد دانست و از دیگران خواست سکوت نکنند. او ابراز نگرانی کرد که این اقدام مقدمه به رسمیت شناختن بهایی‌ها باشد.

مکارم شیرازی، مرجع تقلید شیعه، ملاقات فائزه رفسنجانی با مدیر جامعه بهاییان را مستوجب تعقیب دانست و ابراز نگرانی کرد که این اقدام مقدمه به رسمیت شناختن بهایی‌ها باشد. او از سایرین خواست در این زمینه سکوت نکنند.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، صبح دوشنبه ۲۷ اردیبهشت در مسجد اعظم قم، ملاقات فائزه رفسنجانی با فریبا کمال‌آبادی را محکوم کرد. او در سخنان خود نامی از فائزه و پدرش نیاورد و گفت: «شنیدیم دختر یکی از شخصیت‌های معروف سیاسی به دیدار دوستانه یکی از سران مجرم فرقه ضاله رفته و در مجلسی زیر عکس یکی از سران این فرقه ضاله از او عملا تشکر کرده است. اینجانب منتظر بودم ببینم کسی اعتراض می‌کند یا نه اما دیدم متاسفانه خبری نیست. تا این که شنیدم پدر او اعتراض ملایمی کرده که جای شکرش باقی است. اما چرا دیگران سکوت کردند؟»

به گزارش "تسنیم"، این مرجع تقلید شیعه گفته که تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام جرم است و ممکن است این اقدامات مقدمه به رسمیت شناختن بهاییان باشد.

رسانه‌های تندروها و محافل امنیتی و نظامی، موج تبلیغاتی وسیعی حول دیدار فائزه رفسنجانی با فریبا کمال آبادی، یکی از مدیران جامعه بهاییان ایران به راه انداخته‌اند. کارزار تبلیغاتی خبرگزاری‌های تسنیم، فارس، کیهان، رجانیوز و نشریه جوان وابسته به سپاه پاسداران، بیش از همه، شخص هاشمی رفسنجانی و عقبه سیاسی او را هدف گرفته است.

اکبر هاشمی رفسنجانی روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت گفت: «فائزه اشتباه بدی کرده و باید این را جبران کند.» اما دخترش در گفت‌وگو با "یورو نیوز" تاکید کرد که هیچ خلافی نکرده و از ملاقات با دوست و هم‌بندی‌اش در زندان اوین پشیمان نیست: «جمهوری اسلامی در واقع با زندانی کردن من سبب آشنایی و ارتباطات و سبب بازشدن دریچه دیگری در زندگی من شد... خیلی چیزها آنجا یاد گرفتم و خیلی چیزها را متوجه شدم و خود اینها سبب ایجاد این ارتباطات شدند.»

این دیدار جنجال آفرین، در زمان مرخصی پنج روزه فریبا کمال آبادی صورت گرفته که به ۱۰ سال حبس محکوم شده و هشت سال است در زندان به سر می‌برد.

علاوه بر فائزه رفسنجانی، شمار دیگری از هم‌بندی‌های سابق فریبا کمال آبادی از جمله ساجده عرب سرخی، ژیلا بنی یعقوب و نسرین ستوده نیز به دیدار مدیر جامعه بهاییان ایران رفته‌اند، اما غوغای تبلیغاتی و سیاسی کنونی تنها متوجه فائزه رفسنجانی است.

فائزه رفسنجانی به "یورو نیوز" گفته است که حملات و تبلیغات جاری، کارکرد سیاسی دارند: «این موج هم می‌گذرد من نگران نیستم، نگذشت هم مهم نیست باید هزینه داد.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farhad

    مرحبا حکومت عمروعاص که استاد شیطانه! این *** های منافق شیاد تا 100 سال دیگه هم برنامه ریزی کردند که چه شکلی حکومت کنند. میدونند که تحمل مردم به آخر خط رسیده وهرلحظه در حال انفجاره. بهمین خاطر رهبران بظاهر مخالف را از سالها پیش به شکلها و رنگهای مختلف خودشون درست کردند تا در لحظه انفجار کدومشون جواب بده! دختر عمروعاص زمان به دیدار بهاییان میره! و گروه سایبری انصار حزب الشیطان شروع میکنه تعریف کردن و مردمی جلوه دادن کار ***خانم را! این *****همه سوپاپهای اطمینان این نظام فاسدند مثل خاتمی و عارف *********، *** .... متاسفانه این جنایتکاران همه افرادی که توان رهبری مردم را داشتند را کشتند و مردم هم بدون فکر و بدون درس گرفتن از گذشته، بدنبال مخالفین ظاهری نظام میرند که خود نظام درست کرده.

  • نامه

    نامه فریبا کمال آبادی محکوم به بیست سال زندان از اوین به دخترش http://www.iranglobal.info/node/25154

  • پاداش

    پاداش گرفتن آخوند ناصر مکارم شیرازی از دربار پهلوی برای دشمنیش با کمونیسم! http://www.iranglobal.info/node/50942

  • مقصرAhmad

    خانم محترم حجاب باید در افکار خود داشتہ باشید ، نہ زیر چند متر پارچہ،

  • بهنام

    دیدار و احوالپرسی یک شهروند از یک شهروند دیگر جرم تلقی می گردد اما قاچاق صدها هزار تن شکر به مملکت توسط این فسیل مذهبی جرم نیست ؟

  • roozbeh

    موقعی که به بچه مسلمانها تو کهریزک با بطری تجاوز می کردن یا میکشتنشون  هیچ جیکی از این آیت الله های قلابی در نیومد ولی یکی به ملاقات یه نفر بهایی میره فریاد وا اسلاما گوش فلک کر میکنه. کم مونده حکم قتل این زن دلیر رو هم بدهند. ملا ها هر چقدر هم گلو پاره کنند دیگه کسی وقعی به حرفهاشون نمی زاره. زمان زمان قاجار نیست که مردم نا آگاه رو تحریک می کردید برای قتل بهایی ها .  شرم بر شما دشمن باد.

  • عباس

    «این موج هم می‌گذرد من نگران نیستم، نگذشت هم مهم نیست باید هزینه داد.» حقا که فائزه خانم که از طریق پدر فریبکار و مکار خود به خیال خود بر موج اهمیت داشتن سوار است با گفتن همین جمله بی سر و ته سزاوار دریافت جایزه صلح نوبل است. همچون همتای خود خانم شیرین عبادی.