ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نمایندگان ۲۰ کشور درباره وضعیت سوریه و لیبی گفت‌وگو می‌کنند

نمایندگان ۲۰ کشور از دوشنبه ۱۹ مه / ۲۷ اردیبهشت در یک کنفرانس دو روزه در وین درباره حل بحران و درگیری‌های سوریه و لیبی گفت‌وگو خواهند کرد.

نمایندگان ۲۰ کشور از دوشنبه ۱۹ مه / ۲۷ اردیبهشت در یک کنفرانس دو روزه در وین درباره حل بحران و درگیری‌های سوریه و لیبی گفت‌وگو خواهند کرد.

جان کری و سرگئی لاوروف، وزیران امور خارجه آمریکا و روسیه کنفرانس دو روزه وین را فرا خوانده‌‌اند.

این کنفرانس را جان کری و سرگئی لاوروف، وزیران امور خارجه آمریکا و روسیه فرا خوانده‌‌اند.

نمایندگانی از ایران و عربستان سعودی نیز در این گفت‌وگوها شرکت خواهند کرد.

در روز نخست این مذاکرات در مورد وضعیت لیبی گفت‌وگو خواهد شد. آمریکا، ایتالیا و سازمان‌های بین‌المللی در تلاش هستند تا دولت جدید وحدت ملی در لیبی را تقویت کرده و حمایت بین‌المللی بیشتری برای آن کسب کنند.

روز سه‌شنبه در کنفرانس وین در مورد چگونگی برقراری آتش‌بس دوباره در سوریه گفت‌گو خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    نوشابه تگری....ساندیس....دوغ....کیک نارگیلی بدم حضورتون؟چایی و قهوه هم دارم...اینها با این شکل و شمایل گول زنانه انکار از کره مریخ برای حل وفصل جنگها و اتمام کشتارها در سوریه و لیبی به کره زمین فرود آمدند!!آهای کرواتی های محترم می خواهید ندانید که می دانید گلوله هاو بمب ها که در کشورهای خاورمیانه مسبب کشتارهای میلیونی صوقاتی امریکایی و روس ها و اروپایی هاست؟ والله آقایان مترم قدری نوشابه میل بفرمایید که شاید از آن غیرت وجدانتان بیدار شود و به خلق الله خاورمیانه از حقیقت پشت پرده نهفته این کشتارها و تولید وچارو کردن ها اجساد خاورمیانه نشینان رابگویید!