ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده نیروی انتظامی: آلبانی در استرداد عامل انفجار دفتر حزب جمهوری همکاری نمی‌کند

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ایران اعلام کرد که آلبانی برای استرداد زنی که گفته می‌شود عامل انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۰ بوده و دستگیر شده، با ایران همکاری‌ لازم را نداشته است.

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ایران اعلام کرد که آلبانی برای استرداد زنی که گفته می‌شود عامل انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۰ بوده و دستگیر شده، با ایران همکاری‌ لازم را نداشته است.

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ایران

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حسین اشتری دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ضمن اعلام این خبر افزود: «برخی از کشورها در زمینه استرداد مجرمان همکاری‌های لازم را با کشورمان نداشتند و باید ۱۰۰ متهم به کشور مسترد شود.»

او افزود: «به‌دنبال این هستیم که ده‌ها نفر را بر اساس حکم قضایی به کشور بازگردانیم تا به جرایم‌شان رسیدگی شود.»

سعید منتظرالمهدی، سخنگوی نیروی انتظامی ایران یکشنبه ۲۶ اردیبهشت اعلام کرد که یکی از «عاملان اصلی» انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۰ که یک زن است بازداشت شده است.

منتظرالمهدی گفت که اینترپل این فرد را در آلبانی شناسایی و دستگیر کرده است و به‌زودی در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد داد.

در هفتم تیر ۱۳۶۰، انفجار بمبی در دفتر حزب جمهوری اسلامی منجر به کشته شدن ۷۵ تن از اعضای این حزب از جمله محمد حسینی بهشتی، رئیس وقت دیوان عالی کشور شد.

رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران از محمدرضا کلاهی و مسعود کشمیری، اعضای سازمان مجاهدین خلق به‌عنوان عوامل این بمب‌گذاری یاد کرده‌اند اما فرمانده نیروی انتظامی گفته است فرد دستگیرشده در آلبانی نه کلاهی و نه کشمیری نام دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ذوقی از تهران

    با سلام آن انفجار ها را وسایل لازم در اختیار سیدعلی گدای آنروز و امام خامنه ای امروز قرار دادند تا ایشان آنرا به ذوب شدگان در دیگ کثافت ولایت بدهد و آنها کار بهشتی را و دیگران را بسازند و هم دفتر ریاست جمهوری را بترکانند. همه و همه زیر روسها بود و اما پوتین نشان داد که تا دسته در حلقوم امام خامنه ای چپانده و گردن ایشان به همین خاطر برافروخته است. کاهی و کشمیری آن بیچاتره ها در حد این کارها نبودند و فقط منطق روسها این بود که مزاحمها را برای همیشه از سر راه بردارند و برداشتند. مرگ بر گرگ زنده باد سگ٬ مرگ بر روباه زنده باد خوک

  • کبوان نیک پی

    سران نیروی انتطامی و آخوندهای حکومتی خودشان از بزرگترین مجرمان جنایت هستند و تحت تعقیب اینتر پول حال دست پیش گرفته اند تا پس نیفتند.اگر قرار است کسی محاکمه شود امثال رهبر و فلاحیان و دیگر سران جنایت پیشه سپاه هستند نه کسان دیگر.

  • حجازی

    احتمالا اسنادی از دست داشتن سپاه در آن انفجار در حال رو شدن است و این پیشدستی برای گل آلود کردن بیشتر گنداب ایران است. اولین رییس جمهور ایران گزارش کرده که ارتش آن انفجار را کاری حرفه ای و در سطح کارشناسی نیروهای مسلح کشور دانسته که یقیناً ارتش نبوده. با کم شدن منابع مالی ( بخوانید قابل سرقت) کشور و بالا گرفتن جنگ درون گنگ دزدان ملی باید انتظار افشاگری و سند روکردن های زیادی در آینده نزدیک بود در ضمن کسی متهمی را به کشوری که مردم را برای حمل سی گرم هروئین یا داشتم یک اعلامیه دار می زند تحویل نمیدهد. اگر اصولا متهمی هم وجود داشته باشد.

  • بهنام

    حالا چهار روز دیگه میگویند متهم زن نیوده بلکه دو جنسه است ! امان از دروغگوئیهای تمام نشدنی این جنایتکاران از خدا بی خبر .

  • علیرضا

    تا حالا مگه ایران خودش تروریستی رو تحویل داده که توقع همکاری داره . این مسیله دوطرفست