ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تفاهم‌نامه پلیس راهنمایی و رانندگی و حوزه علمیه قم برای «فرهنگ‌سازی ترافیکی»

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در تهران، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه « رفتارسازی ترافیکی» و «اصلاح سبک زندگی» امضا کردند.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در تهران، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه « رفتارسازی ترافیکی» و «اصلاح سبک زندگی» امضا کردند.

عکس تزئینی است

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این تفاهم‌نامه پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت به‌امضا رسید و به‌گفته سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ «اطلاع‌رسانی، آموزش، رفتارسازی و فرهنگ‌سازی ترافیکی» از موارد این تفاهم‌نامه است.

ترافیک یکی از مشکلات اصلی پایتخت ایران است که به‌رغم اجرای طرح‌های مختلف این معضل همچنان سال‌هاست که باقی است و بر آلودگی هوای آن نیز تأثیر منفی مستقیمی دارد.

تیمور حسینی گفت: «دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پتانسیل خوبی در این حوزه‌ها دارد و با تأثیرگذاری در مجامع مختلف به‌خصوص در مراکز اسلامی و مذهبی می‌تواند نسبت به فرهنگ‌سازی و آموزش اقدام کند.»

حجت‌الاسلام محمد شیخ‌الاسلامی، رئیس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در تهران نیز درباره این تفاهم‌نامه گفت: «هدف اصلی از این تفاهم‌نامه اصلاح سبک زندگی است.»

در هفته‌های گذشته علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی بارها از سبک زندگی ایرانیان انتقاد کرده و قانون‌گزاران و مسئولان فرهنگی، آموزش و پرورش و صدا و سیما را در این زمینه مورد بازخواست قرار داده است.

با وجود تبلیغات گسترده مسئولان جمهوری اسلامی در مورد شیوه زندگی مورد نظرشان، آن‌ها همچنان از این بابت ناراضی‌اند و از تغییر سبک زندگی ایرانیان به‌عنوان نشانه‌ای از «نفوذ دشمن» یاد می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.