ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حضور پرستو فروهر در نمایشگاه «سبز، مزاحم است»

«سبز، مزاحم است» تلاش می‌کند دوگانگی رنگ سبز، ناپاکی و سرکشی این رنگ را که از یک سو یادآور طراوت طبیعت و از سوی دیگر نمایانگر زهرآلودبودنش است آشکار کند.

پرستو فروهر، هنرمند ایرانی در یک نمایشگاه گروهی که در شهر هرفورد آلمان برگزار می‌شود حضور دارد. در این نمایشگاه با تکیه بر آثار گروهی از هنرمندان معاصر ویژگی‌های رنگ سبز بررسی می‌شود.

«سبز نام من است»، پرستو فروهر ۲۰۰۷

نمایشگاه «سبز، مزاحم است» تلاش می‌کند دوگانگی رنگ سبز، ناپاکی و سرکشی این رنگ را که از یک سو یادآور طراوت طبیعت و از سوی دیگر نمایانگر زهرآلودبودنش است آشکار کند.

از پرستو فروهر اثری به نمایش گذاشته می‌شود با عنوان «سبز نام من است».

نمایشگاه «سبز، مزاحم است» یکشنبه ۲۲ مه ساعت ۱۱/۳۰در شهر هرفورد آلمان کارش را آغاز می‌کند.

پیش از این از پرستو فروهر نمایشگاه «کاغذ در رنج» در در گالری هینترلند در شهر وین در اتریش و نمایشگاه «بازخوانی تخیل» در گالری «پی آرت» لندن برگزار شده بود.

از پرستو فروهر به تازگی کتابی هم در رادیو زمانه منتشر شده است: «ما و آن‌ها»، مجموعه‌ای از نامه‌هایی‌ که بین او و «آیدین» در فاصله بین بهار ۱۳۹۲ تا زمستان ۱۳۹۳ رد و بدل شده است. در این نامه‌نگاری‌ها در پرتو رویدادهای نهضت سبز و برخی سرخوردگی‌های سیاسی و اجتماعی در ایران، دو نسل از ایرانیان با هم در گفت‌و‌گو قرار می‌گیرند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.