ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

افزایش نگرانی‌ها درباره وخامت حال جعفر عظیم‌زاده، فعال کارگری زندانی

فعالان مدنی و کارگری نگران سلامتی جعفر عظیم‌زاده، فعال کارگری زندانی هستند. آن‌ها می‌گویند که جان این زندانی سیاسی در بیست و دومین روز اعتصاب غذایش در خطر است.

فعالان مدنی و کارگری نگران سلامتی جعفر عظیم‌زاده، فعال کارگری زندانی هستند. آن‌ها می‌گویند که جان این زندانی سیاسی در بیست و دومین روز اعتصاب غذایش در خطر است.

جعفر عظیم‌زاده- عکس از آرشیو

عمده نگرانی‌ها از بی‌توجهی مسئولان زندان به وضعیت سلامت عظیم‌زاده و ادامه یافتن این اعتصاب غذاست.

پایگاه اطلاع‌رسانی حقوق معلم و کارگر، ۳۱ اردیبهشت ماه در گزارشی ادامه اعتصاب غذای این زندانی سیاسی را به شدت نگران‌کننده خوانده اما توجه داده که نگران‌کننده‌تر از این مساله، واکنش نشان ندادن مسئولان به این اعتصاب است: «این‌که یک فعال کارگری ۲۲ روز در اعتصاب غذا باشد و گوشه‌چشمی هم به او نیندازند، معنای مثبتی ندارد، آن هم در شرایطی که خواسته این اعتصاب چیزی فراتر از حق‌خواهی مدنی نیست.»

در این گزارش همچنین این سوال مطرح شده است که چگونه یک فعال صنفی به جرم مطالبه حقوق کارگران، امنیت ملی را به خطر می‌اندازد: «آیا دفاع از افزایش عادلانه دستمزد کارگران یا تلاش برای ایجاد تشکل‌های صنفی، مقابله با امنیت ملی است؟»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.