ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فراخوان داعش برای حمله به آمریکا و اروپا در ماه رمضان

صدای پخش شده در این پیغام صوتی، صدای ابومحمد عدنانی است و روز گذشته در حساب توئیتری منتسب به داعش منتشر شده است. ابومحمد عدنانی به عنوان سخنگوی داعش شمرده می‌شود.

گروه دولت اسلامی(داعش) در یک پیغام صوتی از نیروهای خود خواست تا در ماه رمضان به کشورهای اروپایی و آمریکا حمله کنند.

داعش دیگر قلمرویی در عراق ندارد

در بخش‌هایی از این پیام خطاب به حامیان داعش گفته شده: «رمضان، ماه فتح و جهاد است. حاضر و آماده شوید که آن‌ را برای تمام غیر مؤمنان در همه‌جای عالم به ماه بلا ومصیبت بدل کنید.»

ماه رمضان کمتر از دو هفته دیگر و در اوایل ماه ژوئن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، صدای پخش شده در این پیغام صوتی، صدای ابومحمد عدنانی است و روز گذشته در حساب توئیتری منتسب به داعش منتشر شده است.

ابومحمد عدنانی به عنوان سخنگوی داعش شمرده می‌شود.

عدنانی خطاب به پیروان داعش در اروپا و امریکا می‌گوید: «اگر شما امید و آرزوی رسیدن به دولت اسلامی را دارید، ما نیز آرزومندیم جای شما بودیم تا شب و روز صلیبیون را مجازات کنیم. پس اقدام و عمل شما در منطقه‌ای که هستید به مراتب بهتز از عملی است که در هنگام ملحق شدن به ما انجام می‌دهید.»

گروه داعش طی یک سال گذشته مسئولیت حملاتی را در فرانسه، بلژیک و آمریکا برعهده گرفته است.

با این حال در این پیغام اشاره‌ای به سقوط هواپیمای مصری خط هوایی ایجپت ایر که روز پنجشنبه به دلایلی نامشخصی در دریای مدیترانه واژگون شد، نشده است. این در حالی است که مقام‌های مصری محتمل‌ترین دلیل سقوط هواپیما را حمله‌ تروریستی عنوان می‌کنند.

این پیغام به حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف نیز اشاره می‌کند و می‌گوید: «هواپیماهای آن‌ها بین غیرنظامی و نظامی، بین زن و مرد هیچ فرقی نمی‌گذارند.»

حملات هوایی گروه ائتلاف تحت رهبری آمریکا از سال ۲۰۱۴ و علیه داعش در کشورهای عراق و سوریه آغاز شده است. این ائتلاف شامل ۴۰ کشور از جمله کشورهای اروپایی و عرب نیز می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.