ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اجرای حکم ۳۴۶۵ ضربه شلاق علیه ۳۵ دختر و پسر در قزوین

مأموران قضائی ۳۵ دختر و پسر را که برای جشن فارغ‌التحصیلی در باغی گرد آمده بودند دستگیر می‌کنند. حکم ۹۹ ضربه شلاق برای آن‌ها به سرعت صادر و اجرا می‌شود.

در قزوین مأموران قضائی ۳۵ دختر و پسر را که برای جشن فارغ‌التحصیلی در باغی گرد آمده بودند دستگیر می‌کنند و در مدت کمتر از ۲۴ ساعت کار بازجویی، تحقیقات و دادگاه آن‌ها را به انجام می‌رسانند و هر یک از این جوان‌ها را به ۹۹ ضربه شلاق محکوم می‌کنند. این حکم در فردای دستگیری اجرا می‌شود.

عکس تزئینی است

صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین پنج‌شنبه ۶ خرداد به «میزان»، خبرگزاری قوه قضائیه گفت این جوان‌ها هیچ‌گونه رابطه‌ای با هم نداشتند و به‌هنگام دستگیری «نیمه‌عریان» و در حال «رقص و پایکوبی» و «مصرف مشروبات الکلی» بودند.

نیارکی افزود: «به‌دنبال ارسال پرونده متهمان به دادگاه، با تشکیل جلسه فوق‌العاده هر یک از متهمان به ۹۹ ضربه شلاق تعزیری محکوم شدند که حکم صادره در همان روز درباره آن‌ها اجراء شد.»

حکم شلاق دستگیرشدگان را پلیس امنیت اخلاقی اجرا کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اجرای حکم این جوان‌ها را «درس عبرت» برای کسانی دانست که «هنجارشکنی» کرده و «فضای اسلامی شهر و جامعه را مخدوش می‌کنند».

نیارکی  به جوان‌ها هشدار داد که دستگیری در پارتی‌های مختلط و محکومیت و مجازات برای آن‌ها سابقه کیفری محسوب خواهد شد و برای آینده تحصیلی، کاری و شغلی‌شان مشکل‌ساز خواهد بود.

دو روز پیش، سه‌شنبه چهارم خرداد، دادخدا سالاری، دادستان عمومی کرمان نیز از دستگیری ۲۳ نفر در یک پارتی شبانه در این شهر خبر داد.

در ایران سال‌هاست که مهمانی‌های شبانه مورد حمله نیروهای انتظامی و سپاه قرار می‌گیرد.

در خردادماه سال گذشته ۴۷ زن و ۴۲ مرد به اتهام برگزاری پارتی‌های شبانه در شهرستان پردیس استان تهران بازداشت شدند.

در مردادماه همان سال یکی از بازیکنان ملی‌پوش فوتبال ایران که در پارتی شبانه شرکت کرده بود دستگیر شده و در آبان نیز پلیس تهران سه فوتبالیست یکی از تیم‌های این شهر را به دلیل حضور در پارتی شبانه بازداشت کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهزاد

    رقص و پایکوبی در باغی خارج از شهر، فضای اسلامی شهر و جامعه را مخدوش میکند اما اختلاسهای میلیاردی و فساد های کلان اقتصادی، دزدیدن دکل نفتی،وطن فروشی( التماس به وهابی ها برای راه دادن دوباره حجاج ایرانی به مکه...) ، تورم ،بیکاری، بالا رفتن سن ازدواج،تجاوز به کودکان کار و ... هیچگونه منافاتی با تعالیم اسلام ناب محمدی ندارد. لعنت و نفرین ابدی به روح بنیانگذار رژیم منفور جمهوری اسلامی

  • جهان

    بازهم از رزیم اشغالگر ایران پشتیبانی کنیم برویم رای بدهیم تا رژیم چهره جهانی خود را بزک کند و با کشتار مردم بی گناه سوریه به گفته مزدوران رژیم داعش را در ۴۰ کیلومتری مرزهای ایران نگهداریم ، ما در خوابیم پدر خوانده داعش سالهاست که در ایران است ، ای کاش فقط جوانها و دانش پژوهان ما آمار کشتار ایرانیان و توسعه گورستانها و زندانهای ایران و آمار مهاجرت ایرانیان در ۳۸ سال گذشته را بدرستی تحقیق و به آگاهی مردم میرساندند . به کدامین حق اشغالگران ایران زمین فرزندان این کشور را شلاق میزنند ، ............باشد تا کاوه ای بر پا خیزد و مردم باید یک پارچه شوند و تازیانه از دست جلاد بگیرند و بر تن ضحاک بنوازند

  • پیمان

    داعش کیه؟ اینها بابای داعش هستند. اینها را باید نابود کرد. اینها را باید آتش زد. خاک بر سر این به اصطلاح اصلاح طلبان و امثال *** و دیگر مزدوران خارج نشین.