ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجاوز گروهی ۳۰ مرد به یک دختر نوجوان در برزیل

فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن بیش از ۳۰ مرد به یک دختر نوچوان تجاوز می‌کنند. اکنون پلیس برزیل در تعقیب این افراد است.

فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن بیش از ۳۰ مرد به یک دختر نوجوان تجاوز  می‌کنند. اکنون پلیس برزیل در تعقیب این افراد است. این اتفاق در شهر ریو دو ژانیرو  افتاده و  مردم برزیل را دچار شوک کرده است.

گفته می‌شود که این دختر نوجوان وقتی به خانه دوست پسرش رفته، بیهوش شده و وقتی به هوش آمده، دیده که در میان مردان مسلح برهنه است.

خانه دوست پسر این دختر نوجوان در غرب ریودوژانیرو بوده که از مناطق محروم این شهر است. دختر نوجوان به پلیس گفته که روز یکشنبه بیدار شده و دیده که برهنه و زخمی است.

چند روز بعد، این دختر نوجوان تصاویر تجاوز به خود را در توییتر می‌بیند. ویدیوی ۴۰ ثانیه‌ای تجاوز  به او مدتی بعد منتشر شده است.

این ویدیو حذف شده و حساب‌های توییتری مربوط به آن هم لغو شده اما پیش از آن، کاربران زیادی در توییتر زیر پست‌های مربوط به آن پیام‌های خشن و سکسیستی گذاشتند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • راد

    جایی که بیشترین شهرت اش بعد از فوتبال زن های فاحشه ست نگاه به زن همین قدر خشن و وحشتناکه . قابل توجه کسانی که از روسپی گری حمایت می کنند و ان را لازمه جامعه می دانند !