ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد خاتمی: تخریب جنتی به نتیجه نرسید

سه روز پس از انتخاب احمد جنتی، نفر آخر در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان حوزه تهران به‌عنوان رئیس این مجلس، احمد خاتمی گفت: «آنچه خبرگان انجام داد در حقیقت مردم انجام دادند.»

احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان و امام جمعه موقت نماز جمعه تهران در سخنانی انتخاب احمد جنتی به ریاست مجلس خبرگان را «تودهنی» به دشمنان جمهوری اسلامی خواند.

احمد خاتمی

احمد خاتمی در نماز جمعه ۷ خرداد تهران از تخریب احمد جنتی توسط «رسانه‌های استکباری» حرف زد و «پیام» انتخاب جنتی به ریاست مجلس خبرگان را این دانست که «واقعیت آن چیزی است که در مجلس خبرگان رهبری خود را نشان داد و اینکه تخریب‌ها اگر در کوتاه مدت جواب دهد در درازمدت جواب نخواهد داد.»

احمد جنتی، نفر آخر در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان حوزه تهران، سه‌شنبه چهارم خرداد با ۵۱ رأی از ۸۶ رأی اخذ شده رئیس مجلس خبرگان شد.

احمد خاتمی انتخاب جنتی را نقطه برجسته پنجمین اجلاس خبرگان دانست و گفت: «آنچه خبرگان انجام داد در حقیقت مردم انجام دادند و تودهنی محکمی به آمریکا و انگلیس و رسانه‌های ضداستکباری زدند.»

این در حالی است که احمد جنتی در پنجمین دوره انتخابات این مجلس در حوزه تهران که در روز هفتم اسفندماه سال گذشته برگزار شد، از میان ۱۶ نماینده تهران با یک میلیون و ۳۲۱ هزار و ۱۳۰ رأی نفر شانزدهم شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Kamal

    واقعا از شما غير از اين نتيجه گيرى جاى تعجب داشت با اين حرفا به خودت و حاميان اندك دارين روحيه ميدين اخه مردم ما چگونه بگن از شما متنفرند،شما نماد ديكتاتورى هستيد جناب اين انتخاب دهن كجى به اكثريت مردم بود نه تو دهنى به أمريكا و ....بابا دست از سر مردم برداريد ديگه دارين كفر همه را در مياريد

  • Hassan Majd

    حاج آقا:تورا به جان مادرت پای مردم راازاین قضییه بیرون بکش..مردم را در جنگ جناحی وارد نکنید..مردم به این آقا رای ندادند وخودت بهتر میدانی که حذف شده وبه زور نفر آخرش کردید واین هشداری بود از سوی همین مردمی که شما از آنها نام بردید واین هشداری بود به این آقا که دست از انحصار طلبی بردارد به شعور مردم احترام بگذارد برای مردم تعیین تکلیف نکند انتخابات را تبدیل به انتصابات نکند به شعور مردم احترام بگذاردونفر گزینشی برای مردم تعیین نکند این پست ومقامها ماندنی نیست آنچه ماندنی است عملکرد افراد است که متاسفانه هم خودت وهم جنتی آزمون مطلوبی به مردم پس ندادید دایره بسته ای در حاکمییت بوجود آورده که ورود به آن تبعیت از افکارشماست غیراز آن. را که خودت بهتر میدانی.......بهر صورت آینده نشان خواهد داد که مردم مورد نظر شما چه کسانی هستند