ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

موسی غضنفر‌آبادی، رییس جدید دادگاه انقلاب تهران شد

موسی غضنفر‌آبادی، نماینده سه دوره مجلس ایران و از تندروهای درون حاکمیت، به عنوان رییس جدید دادگاه انقلاب تهران منصوب شد. او به جای محمد موحد به این سمت گمارده شده است.

موسی غضنفر‌آبادی، نماینده سه دوره مجلس در ایران، به عنوان رییس جدید دادگاه انقلاب تهران منصوب شد. او به جای محمد موحد به این سمت گمارده شده است.

مراسم تودیع رییس پیشین و معارفه غضنفر‌آبادی، روز شنبه هشتم خرداد ماه، همزمان با آغاز به کار مجلس دهم در در محل دادگاه‌های انقلاب برگزار شد.

او با حکم غلامحسین اسماعیلی، رییس کل دادگستری استان تهران به این سمت منصوب شده است.

موسی غضنفرآبادی تا پیش از این نماینده سه دوره مجلس از شهر بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی، قاضی دادگستری و عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بود و به عنوان نماینده ناظر بر عملکرد مجلس هم انتخاب شده بود.

نام او در لیست نمایندگانی که از ﻣﺤﻤﺪ‌ﺭﺿﺎ ﺭﺣﯿﻤﯽ، معاون اول محمود احمدی‌نژاد پول دریافت کرده‌اند به چشم می‌خورد.

غضنفرآبادی از مخالفان اکبر هاشمی رفسنجانی به شمار می‌رود. متولد سال ۱۳۴۵ است و مرکز پژوهش‌های مجلس ایران، او را فردی مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی معرفی می‌کند.

این قاضی دادگستری همواره خواهان برخوردهای سخت و سلبی بوده و به عنوان نمونه در مورد قرار فیس‌بوکی جوانان برای آب‌بازی در پارک‌ها در تابستان سال ۹۰، خواستار برخورد شدید نیروی انتظامی شده بود: «هیچ تردیدی نیست که رواج پدیده آب‌بازی و آب‌پاشی در بین جوانان برنامه‌ریزی برخی عده برای دور کردن جوانان از ارزش‌های اسلامی و فرهنگ جمهوری اسلامی است.»

او در جلسه استیضاح رضا فرجی‌دانا، وزیر سابق علوم دولت حسن روحانی هم حمله‌های تندی متوجه او کرد و فرجی دانا را متهم کرد که «فتنه‌گران» را به شمت‌های حساس منصوب کرده است: «آقای وزیر شما قول دادید که آرامش فضای دانشگاه را حفظ کنید ولی در مقابل چه کار کردید که وزیر ضدانقلاب خارج‌نشین دولت اصلاحات، یکی از سران فتنه و بی‌بی‌سی فارسی و دیگر رسانه‌های معاند از شما حمایت می‌‌کنند.»

با توجه به این اظهار نظرها موسی غضنفری در مجموعه تندروهای درون حاکمیت تعریف می‌شود که به نظر می‌رسد قوه قضاییه علاقه‌مند است بیش‌ از پیش آن‌ها را به خدمت بگیرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.