ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اجرا شدن یک اعدام در ملاء عام در نور مازندران

میدان فیضیه شهرستان نور در استان مازندران، بامداد روز دوشنبه دهم خرداد ماه، محل به دار آویخته شدن یک متهم به قتل بود.

میدان فیضیه شهرستان نور در استان مازندران، بامداد روز دوشنبه دهم خرداد ماه، محل به دار آویخته شدن یک متهم به قتل بود.

عکس تزیینی است

باشگاه خبرنگاران جوان از قول قنبر قنبری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور، فرد اعدام شده را مردی ۴۰ ساله، اهل روستای باغبان کلای چمستان معرفی کرده که به اتهام قتل به دار آویخته شده است.

به گفته این مسئول قضایی، متهم در سال ۱۳۹۰ به علت اختلافات شخصی در پارک جنگلی نور با مقتول درگیر شده و با ضربات چاقو او را از پای در آورده بود. 

تلاش‌ها برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول در طول پنج سال گذشته بی‌نتیجه مانده و حکم قصاص این فرد، در دیوان عالی کشور تایید و در نهایت اجرا می‌شود.

اعدام افراد در ملاء عام از جمله مواردی‌ست که انتقادهای تند نهادها و سازمان‌های حقوق بشری را علیه ایران به دنبال دارد. تاثیر روحی و روانی شدید نظاره‌گر بودن مراسم اعدام به‌خصوص در کودکانی که ممکن است شاهد این اعدام‌ها باشند، از جمله نکاتی‌ست که در این انتقادها مورد اشاره قرار می‌گیرد.

صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه ایران اما در طول سال‌های گذشته مخالفت با اعدام در ملاء عام را مخالفت با اسلام خوانده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • علیرضا

    آقای لاریجانی راست میگه چون اسلام دستور داده که انسانها از بچگی باید ببینن تا عادت کنن به آدم کشی و مثل داعش به بچها آدم کشتن و یاد بدن اصلا آدم کشی یکی از نکتهای خیلی خوب دین ماست که باید بهش خیلی توجه بشه و علما از قدیم خیلی تاکیید بر اینکه این کار از بچگی باید شروع بشه داشته اند