ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

طرح همکاری مشترک نیروهای ویژه ترکیه و آمریکا در سوریه

ترکیه طرحی را به آمریکا پیشنهاد داده است که بر اساس آن، با در نظر گرفتن شرایطی، نیروهای مشترک این دو کشور وارد عملیات تازه‌ای علیه حضور داعش در سوریه خواهند شد.

دولت ترکیه به آمریکا پیشنهاد داده است که تحت شرایطی حاضر است نیروهای مشترک ویژه خود و این کشور را به‌طور مشترک در نبردهای سوریه شرکت دهد.

عکس تزئینی است.

خبرگزاری فرانسه دوشنبه ۳۰ مه / ۱۰ خرداد، ضمن اعلام این خبر نوشت در حال حاضر مذاکرات ترکیه و آمریکا در مورد عملیاتی با هدف حمله به نیروهای گروه «دولت اسلامی» (داعش) در جریان است.

مولود چاوش‌اوغلو، وزیر خارجه ترکیه روز دوشنبه گفت این عملیات به‌منظور قطع یک مسیر تأمیناتی مهم داعش از ترکیه به سوریه و گشودن «جبهه دوم» در منطقه انجام می‌شود تا به سوی رقه، دژ اصلی داعش پیشروی شود.

روز یکشنبه ۲۹ مه ۹ خرداد، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، حضور ایران، روسیه و آمریکا در نبرد با داعش را مورد انتقاد قرار داد.

اردوغان در مراسم پانصدوشصت‌وسومین سالگرد تشکیل امپراتوری عثمانی گفت این کشورها نمی‌خواهند بشار اسد کنار برود و همین موجب رنج بیشتر مردم سوریه می‌شود.

او همکاری آمریکا با کردهای سوریه که در «یگان‌های مدافع خلق» با داعش می‌جنگند را مورد انتقاد قرار داد.

ترکیه «یگان‌های مدافع خلق» را هم‌پیمان حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) می‌داند که در حال حاضر با دولت ترکیه می‌جنگد. پ‌ک‌ک از نظر دولت ترکیه یک گروه تروریستی و غیرقانونی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.