ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هاشمی رفسنجانی: برای رفع حصر از دولت توقع نداشته باشید

رییس مجمع تشخیص مصحلت نظام دولت را در زمینه رفع حصر ناتوان دانسته و گفته است دولت نمی‌تواند در این زمینه کاری بکند.

اکبر هاشمی رفسنجانی گفته است که درباره حصر میر‌حسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی، نباید از دولت توقعی داشت.

مهدی کروبی، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد که از سال ۸۹ در حصر خانگی به سر می‌برند

رییس مجمع تشخیص مصحلت نظام، در گفت‌وگویی اختصاصی با سایت آفتاب‌نیوز که بخش دوم آن روز دوشنبه دهم خرداد ماه منتشر شده، دولت را در زمینه رفع حصر ناتوان دانسته است: «دولت نمی‌تواند کاری بکند. فعلا در این فضا، پیش‌بینی آن یک مقدار آسان نیست. البته می‌تواند تحولی پیش بیاید و نمی‌خواهم منفی بگویم. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم.»

این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که یکی از وعده‌های حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲، رفع حصر از رهبران معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ بود.

ششم بهمن ماه سال گذشته و در آستانه پنجمین سالروز حصر خانگی موسوی، رهنورد و کروبی، محمد‌باقر نوبخت، سخنگوی دولت، در پاسخ به سوالی درباره پیگیری‌های دولت برای رفع حصر از بی‌نتیجه ماندن این پیگیری‌ها خبر داده و گفته بود که تصمیم گیرنده نهایی در این زمینه دولت نیست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    حسن چاخان در همایش انتخاباتی خود سال 92 در ورزشگاه شیرودی تهران گفت که با مشورت با بزرگان کشور ـ هاشمی و خاتمی ـ اگر بار مسووليت بر دوش من قرار گرفت، منزلت را به زنان برخواهم گرداند...و امنيت واقعی مستقر می شود تا دختران ما در خيابان احساس امنيت كنند ( در منزل اما دستگیر می کنیم؟)، و زندانیان سیاسی... آزاد باید گردد و...و....(ویدو یوتوب) حال بعد گذشت سه سال هاشمی رفسنجانی این بزرگ خاین ایرانسوز می گوید که حسن فریدون کاره ای نیست و دولت نمی‌تواند در زمینه رفع حصر کاری انجام دهد ...اینگونه دروغگویی را هم از قول خمینی پراکنده کرد و باسید علی معامله حکومت ایران را مُهر کردند! یکی رُل حکومتگر و یکی هم محلل!؟