ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مصباح‌یزدی: روزی می‌رسد که انقلاب را هم اشتباه خواهند خواند

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، در سخنانی درباره انقلاب ایران نسبت به وضعیت کنونی کشور هشدار داد و گفت باید به‌دنبال پاسخ روشن برای افرادی بود که انقلاب را نفی می‌کنند.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، از روحانیون پرنفوذ حوزه علمیه قم در سخنانی درباره انقلاب ایران نسبت به وضعیت کنونی کشور هشدار داد و گفت باید به‌دنبال پاسخ روشن برای افرادی بود که انقلاب را نفی می‌کنند.

محمدتقی مصباح یزدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی

مصباح یزدی که پنج‌شنبه ۱۳ خرداد در جمع طلاب زن حرف می‌زد، گفت: «در داخل کشور برخی‌ها نه تنها ولایت فقیه را قبول ندارند بلکه به حکومت اسلامی نیز عقیده ندارند.»

او که به‌عنوان رهبر معنوی نیروهای تندرو در جمهوری اسلامی شناخته شده است از افراد «بی‌بصیرت» انتقاد کرد و گفت: «روزی می‌رسد که برخی مسئولان کشور پیدایش انقلاب اسلامی را کاری اشتباه خواهند خواند» و زمانی خواهد آمد که برخی‌ها بگویند اگر آیت‌الله خمینی، رهبر انقلاب ایران، به جای انقلاب مذاکره کرده بود «این همه انسان کشته نمی‌شد و شاهد تحریم‌های سخت نبودیم».

مصباح‌ یزدی با بیان این‌که «باید به‌دنبال پاسخ روشن برای این افراد باشیم»، افزود اگر نسل جدید «آگاه نشوند» نسل‌های آینده، انقلاب و خمینی را نخواهند شناخت و «در دام دشمن گرفتار می‌‌شوند».

محمدتقی مصباح یزدی در انتخابات هفتم اسفند سال گذشته رأی نیاورد و از راه‌یابی به پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بازماند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.