ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نظامیان سوریه به مرزهای استان رقه رسیدند

رسانه‌های نزدیک به حزب الله لبنان نیز اعلام کردند که نیروهای ارتش سوریه در چند ساعت گذشته توانستند شش کیلومتر در استان رقه پیشروی کنند.

نیروهای ارتش سوریه به مرزهای استان رقه، در شمال سوریه رسیدند. رقه در تصرف داعش است و به عنوان پایگاه اصلی این گروه به شمار می‌آید.

عکس از آرشیو - استان رقه در تصرف داعش

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا شنبه چهارم ژوئن/ ۱۵ خرداد اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی حملات هوایی روسیه به «مرز استانی» رقه رسیده‌اند.

رسانه‌های منتسب به حزب الله لبنان نیز اعلام کردند که نیروهای ارتش سوریه در چند ساعت گذشته توانستند شش کیلومتر  در استان رقه پیشروی کنند.

ارتش سوریه چهارشنبه اول ژوئن/ ۱۲ خرداد حملات خود را برای ورود به استان رقه آغاز کرد. این استان از ماه اوت ۲۰۱۴ در تصرف داعش است. گروه دولت اسلامی رقه را به عنوان مرکز خلافت خود اعلام کرده است.

واحدهای نظامی حزب اتحاد دموکراتیک، ائتلاف کردها و عرب‌های سوریه نیز در فرودین ماه سال جاری در تلاش برای آزادسازی رقه به نیروهای داعش در این استان حمله کرده بودند.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.