ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارگران شهرداری اهواز دست به تجمع زدند

کارگران خدماتی منطقه یک شهرداری اهواز چهار ماه است که دستمزد دریافت نکرده‌اند. کارگران منطقه پنج فضای سبز شهری اهواز سه ماه دستمزد طلبکارند.

در اعتراض به تأخیر در پرداخت دستمزدها،  کارگران شهرداری منطقه یک اهواز در مقابل ساختمان شورای شهر اهواز و کارگران فضای سبز منطقه پنج این شهر در مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، تجمع این کارگران از صبح یکشنبه ۱۶ خرداد آغاز شده است. آنها به تعویق چندین باره در پرداخت دستمزد‌هایشان اعتراض دارند.

کارگران خدماتی منطقه یک شهرداری اهواز چهار ماه است که دستمزد دریافت نکرده‌اند. کارگران منطقه پنج فضای سبز شهری اهواز سه ماه دستمزد طلبکارند.

در اردیبهشت ماه امسال نیز کارگران فضای سبز منطقه دو شهرداری اهواز در اعتراض به عدم پرداخت دو ماه دستمزد خود، دست از کار کشیدند و در مقابل ساختمان شهرداری این شهر تجمع کردند.

خانه کارگر اهواز پیشتر اعلام کرده بود که مشکل عدم پرداخت به موقع کارگران فضای سبز مختص به این کارگران نیست و در دیگر مناطق شهرداری استان خوزستان نیز وضع بر همین منوال است.

واگذاری استخدام این کارگران به پیمانکاران بخش خصوصی و عدم رعایت قانون کار توسط این پیمانکاران موجب شده که کارگران شهرداری اهواز با مشکل عدم پرداخت به موقع دستمزد روبرو باشند.

بیشتر بخوانید

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.