ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حبیب، خواننده پاپ ایرانی درگذشت

حبیب محبیان. خواننده ایرانی به دلیل ایست قلبی در روستای نیاسته کتالم رامسر در ۶۳ سالگی درگذشت.

حبیب محبیان، خواننده ایرانی به دلیل ایست قلبی در روستای نیاسته کتالم رامسر  در ۶۳ سالگی درگذشت.

زکریا اشک پور سخنگوی مرکز اورژانس مازندران به خبرگزاری مهر گفته: «صبح امروز جمعه در ساعت ۹ و ۱۷ طی تماس با مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران درخواست آمبولانس شد و مورد مأموریت در روستای نیاسته در کتالم رامسر بود.»

به گفته سخنگوی اورژانس مازنداران پس از بررسی وضعیت او مشخص شده که این خواننده ایرانی فاقد هرگونه علائم حیاتی است.

حبیب مجبیان سابقه مشکل قلبی داشته و اقدامات احیا بر او مؤثر نبوده است.

«حبیب» در سال ۱۳۸۸به ایران برگشت و در رامسر اقامت گزید. بازگشت او به ایران واکنش‌های متفاوتی برانگیخت. در آن زمان برخی سایت‌ها در ایران نوشتند که چون او از معدود خواننده‌های خارج از کشور است که فعالیت سیاسی علیه حکومت نداشته به همین دلیل دولت محمود احمدی‌نژاد از بازگشتش به ایران استقبال کرده است.

این خواننده موسیقی پاپ پس از بازگشت به ایران درخواست مجوز انتشار آلبوم جدید خود را به وزارت ارشاد داد اما موفق به اخذ مجوز نشد.

کتاب «مرد تنهای شب» او در فروردین ۱۳۹۳مجوز انتشار گرفت و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.

تابستان ۹۳ هم حبیب محبیان،  پس از سخنرانی حسن روحانی در حمایت از مردم غزه، به کارزار تبلیغاتی «حمایت هنرمندان از مردم محروم غزه» پیوست. او ۹ مرداد ماه قطعه‌ای به نام «الله اکبر» را برای مردم غزه ساخت و به شکل یک تک‌آهنگ منتشر کرد.

حبیب محبیان آن زمان گفته بود که ملودی این تک‌آهنگ را خودش ساخته و تنظیم آن را هم به عهده داشته است. متن این قطعه بر اساس شعر «اتو رنه کاستیلو» نوشته شده بود.

محبیان در یادداشت کوتاهی که همراه با این قطعه انتشار داد، گفته بود که تک‌آهنگ «الله اکبر» را ۲۰ سال پیش در آمریکا تولید و ضبط کرده است.

ترانه‌های «مادر»، «مرد تنهای شب»، «شهلای من»، «سلام همسایه»، «ببار ای برف» و «جوونی» از کارهای معروف «حبیب» هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سارا

    حیف شد واقعاً ، این همه آدم بد هست برای مردن،اون وقت این هنرمند باید بمیره

  • امیر

    با تاسف و دریغ فراوان حیف و هزاران حیف اندوه وارده به تمامی فارسی زبانان تسلیت میگویم روح حبیب عزیز و دوست داشتنی شاد نفسم گرفت از این شهر در این حصار بشکن در این حصار جادویی روزگار بشکن شب غارت تتاران همه سو فکنده سایه تو به آذرخشی این سایه دیوسار بشکن... گردی از راهی نمیخیزد سواران را چه شد مرده اند از بیم یاران دوستداران را چه شد.... آخر دل من زغصه خون خواهد شد از روزنه دیده برون خواهد شد با این افق تیره خدا داند و بس این مملکت خراب چون خواهد شد.... روحش شاد و قرین رحمت حق آمین

  • علیرضا

    دوستت دارم،روحت شادبه یادآهنگهای زیبایت که درذهن میماندوزمزمه میشود بزن باران که دین رادام کردندن شکارخلق وصیدخام کردندن

  • پیمان

    حیف و صد حیف روانت شاد لشکر توران به قلب سرزمین ما رسید رستم و گودرز کو اسفندیاران را چه شد؟

  • مرتضی.آ

    من خاطرهای خوبی از آهنگهای حبیب دارم روحش شاد و رحمت خداوند بر او و خانواده اش. آمین