ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اسرائیل خانه نوجوان فلسطینی متهم به قتل یک اسرائیلی را ویران کرد

ارتش اسرائیل در کرانه غربی رود اردن خانه یک نوجوان فلسطینی را ویران کرد. این نوجوان متهم است که در ماه ژانویه یک زن اسرائیلی را با چاقو به قتل رسانده است.

ارتش اسرائیل در کرانه غربی رود اردن خانه یک نوجوان فلسطینی را ویران کرد. این نوجوان متهم است که در ماه ژانویه یک زن اسرائیلی را با چاقو به قتل رسانده است.

عکس تزئینی است

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، این عملیات جمعه شب ۱۰ ژوئن / ۲۱ خرداد در یطا، واقع در استان الخلیل انجام شد.

ارتش اسرائیل اعلام کرد که عملیات وبران‌سازی خانه بدون حادثه‌ در جنوب منطقه اشغالی صورت گرفت.

به‌گفته شاهدان عینی این ساختمان دو طبقه که در آن هفت نفر زندگی می‌کردند با بولدوزر ویران شد.

نوجوان فلسطینی که خانه‌اش ویران شد، مراد بدر عبدالله ادعیس نام دارد و ۱۶ساله است. او در ۱۷ ژانویه دفنا مئیر، پرستار ۳۸ ساله و مادر شش کودک را در منطقه «عوتنیئل» به قتل رساند و در ۱۹ ژانویه در روستای بیت ارما کرانه غربی رود اردن بازداشت شد. اسرائیل گفته که مراد بدر عبدالله ادعیس به این قتل اعتراف کرده است.

قتل دفنا مئیر در اسرائیل بازتاب گسترده‌ای یافت و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد که خانه این نوجوان ویران خواهد شد.

ارتش اسرائیل همچنین گفت که امروز شنبه ۱۱ ژوئن / ۲۲ خرداد تدابیری برای ویران کردن خانه‌های دو فلسطینی که چهارشنبه در یک بازار تل آویو به سوی مردم آتش گشوده و چهار نفر را کشتند، اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سیما

    واکنش اسرائیل بسیار لازم و منطقی است و به نظر من قدری هم خفیف است. پایگاهی که کودکی را ترغیب می کند چاقو بردارد و پرستار بیگناهی را بدون اینکه بشناسد به شکلی قصاوت آمیز به قتل برساند در خور انهدام و ریشه کنی است. ***.

  • آزادی

    چیزی مشترک هنگام کامنت گذاشتن در سایتهای خارجی است وقتی درباره اسرئیلی و نقد آنها با گذاشتن کامنت در سایت داخلی ایران و در نقد نظام! این احساس ترس عجیب احساسی است!

  • alex

    اسراییل خاته خانواده نوجوان فلسطینی را ویران کرد نه خانه نوجوان را این نوجوان۱۶ سال سن داشت(زیر ۱۸ سال) هفت نفر انسان بیگناه در این خانه زندگی می کردند