ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع کارگران «ارج»: کارخانه مدت‌هاست تعطیل شده است

با تکذیب خبر تعطیلی کارخانه «ارج»، جمعی از کارگران این کارخانه مقابل ساختمان آن تجمع کرده و اعلام کردند که کارخانه مدت‌هاست تولیدش را متوقف کرده و مدیران آن‌ها را اخراج کرده‌اند.

خبر تعطیل شدن کارخانه «ارج» در روزهای گذشته چند بار تأیید و تکذیب شد. اکنون جمعی از کارگران این کارخانه در مقابل ساختمان آن تجمع کرده و اعلام کرده‌اند که کارخانه از مدت‌ها پیش تولید خود را متوقف کرده و مدیران آن‌ها را اخراج کرده‌اند.

کارخانه ارج

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تجمع کارگران اخراج‌شده کارخانه «ارج» که تعداد آن‌ها ۲۰ نفر بود صبح یکشنبه ۲۳ خرداد مقابل درب کارخانه برگزار شد.

کارگران اعلام کردند که این اجتماع در اعتراض به خبرهای منتشرشده توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی صورت گرفته که در شب‌های گذشته در گزارشی از کارخانه «ارج» مدعی شده است که تولید در این کارخانه ادامه دارد.

کارگران گفته‌اند این کارخانه مدت‌هاست که خطوط تولید را متوقف کرده و آخرین اخراج کارگران نیز اسفندماه گذشته انجام شده است.

فرهاد حنیفی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی نیز روز شنبه تعطیلی کارخانه «ارج» را تکذیب کرده و انتشار این خبر را «فضاسازی رسانه‌ای علیه دولت» دانسته بود.

حنیفی گفته بود در دو سال اخیر گروه توسعه ملی نقدینگی ۲۰۰ میلیارد ریالی به این کارخانه تزریق کرده تا از توقف تولید و پرداخت حقوق بازنشسته‌ها جلوگیری شود.

این در حالی است که روز جمعه ۲۱ خرداد خبرگزاری تسنیم گزارش داده بود که کارخانه «ارج» عملاً از هفته گذشته تعطیل شده است.

تسنیم نوشته بود شرکت «ارج» در سال‌های اخیر با بروز مشکلات مالی و حضور برندهای مختلف خارجی سهم قابل توجهی در بازار نداشت و با توجه به ماشین‌آلات کهنه خود قادر به تولید محصولات متنوع لوازم خانگی نبود.

کارگران اخراجی کارخانه «ارج» پیش از این در نامه‌هایی درخواست رسیدگی به وضعیت خود را کرده بودند اما تا کنون پاسخی دریافت نکرده‌اند.

کارخانه «ارج» قدمتی ۸۰ ساله در ایران دارد. این کارخانه که در ابتدا صندلی‌های تا شو تولید می‌کرد در دهه ۱۳۵۰ فعالیتش گسترش یافت و به تولید لوازم خانگی، از جمله یخچال، بخاری و کولر روی آورد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.