ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشته شدن بیش از ۲۵ نفر در دو حمله هوایی به ادلب در سوریه

در حمله هوایی به بازاری در شهر ادلب سوریه دست‌کم ۲۱ نفر کشته شدند. در حمله دیگر به جنوب ادلب شش نفر جان خود را از دست دادند.

در حمله هوایی به بازاری در شهر ادلب سوریه دست‌کم ۲۱ نفر کشته شدند. در حمله دیگر به جنوب ادلب شش نفر جان خود را از دست دادند.

حمله هوایی به شهر ادلب در سوریه

خبرگزاری فرانسه، یکشنبه ۱۲ ژوئن / ۲۳ خرداد گزارش داد دیده‌بان حقوق بشر سوریه از حمله هوایی به بازار ادلب ویدئویی منتشر کرده که در آن خودروهای سوخته در آتش، جعبه‌های میوه در میان خرابه‌ها و مأموران آتش‌نشانی در حال خاموش کردن شعله‌های آتش نشان داده می‌شود.

احتمال می‌رود که این حمله توسط جنگنده‌های حکومت سوریه و یا روسیه صورت گرفته باشد. نیروی هوایی هر دو کشور در روزهای گذشته حملات هوایی خود را به مناطق شمالی سوریه شدت بخشیده‌اند.

ادلب و اطراف آن به‌عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی شورشیان اسلامگرا، از جمله گروه النصره وابسته به شبکه القاعده، شناخته می‌شود.

به‌گفته شاهدان عینی روز یکشنبه در یک حمله هوایی دیگر به شهر معره النعمان واقع در ۳۰ کیلومتری جنوب ادلب شش نفر کشته شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.