ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لابی طرفداران حمل سلاح در آمریکا در پی مسلح کردن همجنسگرایان‌

انجمن ملی سلاح هم‌آوا با دونالد ترامپ از کشتار اورلاندو استفاده کرده و از همجنسگرایان خواسته برای دفاع از خود در برابر مسلمانان مسلح شوند.

لابی طرفداران حمل سلاح در آمریکا در فراخوانی از همجنسگرایان و لزبین‌‌ها خواسته است مسلح شوند. انجمن ملی سلاح، قدرتمندترین لابی طرفداران سلاح در آمریکا در این فراخوان نوشته است: «تنها چیزی که برای یک فرد مسلح شرور بازدارنده است، یک فرد مسلح است.»

یکی از گروه‌های طرفدار تسلیح همجنسگرایان در سانفرانسیسکو

بعد از کشتار اورلاندو، در سراسر آمریکا، طرفداران سلاح دوره‌هایی رایگان برای همجنسگرایان برگزار می‌کنند. برای مثال در کارولینای جنوبی همجنسگرایان می‌توانند با یک آموزش دو هفته‌ای تیراندازی بیاموزند.

انجمن ملی سلاح در یک تبلیغات گسترده و سازماندهی‌شده با استفاده از کشتار اورلاندو با سیاست خلع سلاح باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا مقابله می‌کند. کریس دبلیو کوگس، رییس انجمن ملی سلاح در روزنامه «یو‌اس‌ای تودی» خواهان مقابله مسلح با مسلمانان شده و با طرفداری از قانون حمل سلاح در آمریکا گفته است: «وقتش رسیده که به این حقیقت اعتراف کنیم که اسلام رادیکال نفرت‌پراکنی می‌کند و اساساً مذهب جنایتکاران است. تنها راه پیروزی بر آن‌ها این است که آن‌ها را نابود کنیم، نه اینکه حق آمریکایی‌ها از داشتن سلاح و دفاع از خودشان را از آن‌ها سلب کنیم.»

دونالد ترامپ: اسلحه بیشتر، مسلمان کمتر

دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا که از حمایت بی‌دریغ لابی طرفداران حمل سلاح برخوردار است در گفت‌و‌گوی تلفنی با «سی ان ان» نیز خواهان تسلیح همجنسگرایان شده است. ترامپ در این گفت‌و‌گو گفته است: «اگر در کلوپ شبانه همچنسگرایان در اورلاندو چند اسلحه وجود داشت، این تراژدی به این شکل اتفاق نمی‌افتاد.»

ترامپ پس از کشتار اورلاندو خواستار منع مهاجرت مسلمانان به آمریکا شده و رییس جمهوری آمریکا را به ضعف و فترت در مقابله با مسلمانان تندرو متهم کرده بود.

باراک اوباما هم در پاسخ به این انتقادات گفته بود: «آیا قرار است با همه مسلمانان طور دیگری رفتار کنیم؟ آیا قرار است آنها را زیر تجسس ویژه قرار دهیم؟ ‌ آیا باید به خاطر مذهبشان آن‌ها را مورد تبعیض قرار دهیم؟»

یکشنبه ۱۲ ژوئیه شخصی به نام عمر میرصدیق متین به کلوپ شبانه همچنسگرایان در اورلاندو حمله کرد و با شلیک گلوله ۵۰ نفر را به قتل رساند و ۵۳ تن را مجروح کرد.

عمر متین شهروند آمریکا و افغانستانی‌تبار بود و به یک سلاح کمری و یک اسلحه تهاجمی مجهز بود. ستاره یوسفی همسر مهاجم گفته است که او تعادل روانی نداشت و از همجسنگرایان بیزار بود.

در ایالات متحده آمریکا هر سال ده هزار نفر با گلوله به قتل می‌رسند. در کشورهای اروپایی مانند آلمان و فرانسه این آمار به ۱۵۰ نفر در سال کاهش پیدا می‌کند. بسیاری از دانشمندان قانون حمل سلاح را مسبب این جنایت‌ها می‌دانند. یکی از اهداف باراک اوباما این بود که قانون حمل سلاح را تغییر دهد، اما اکثریت کنگره آمریکا با تغییر این قانون مخالفت کرد.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    پس با این تفاسیر ، لابد بعد از مسلح کردن همجنسگرایان ، اگر یکی از آنها به هر دلیلی زد و جند نفر مثلآ ( یهودی ) ) را با ضرب اسلحه کشت ، آنوقت باید همه یهودیان آمریکا را هم مسلح نموده و دوباره اگر یک یهودی هم زد و با اسلحه مثلآ چند سیاه پوست را کشت ، این دور تسلسل باطل ، باز هم باید تکرار شود . جای تعجب است که انسان معاصر به جای تفکر و تعقل و پیدا کردن راه حلهای ساده ، به دشواری و پیچیدگی مسائل روزمره دامن زده و خود را هر چه بیشتر از خرد گرائی و بشر دوستی ، دور می کند . البته لابی سلاح در آمریکا نمیتواند از سود سرشار فروش انواع سلاح و مهمات و نجهیزات وابسته به آن چشم پوشی کند و برای آنها تلف شدن انسان به واسطه آزادی حمل سلاح ، هیچ اهمیتی ندارد . از طرف دیگر ، قانون اساسی ایالات متحده ، این اجازه را به دولت نمیدهد که آزادی حمل و نگهداری سلاح را محدود نموده و یا کلآ از میان بردارد . قانون گزاران و مردم باید تلاش نمایند تا این آزادی ( خسارت بار ) را محدود نموده و کنترل نمایند .