ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

طنز توهین‌آمیز روزنامه خراسان درباره نمایندگان زن

روزنامه‌ خراسان، یکی از قدیمی‌ترین روزنامه‌های سراسری ایران، متن یک چت خیالی بین تعدادی از زنان نماینده مجلس ایران را منتشر کرده که واکنش‌هایی را برانگیخته است.

روزنامه‌ خراسان، یکی از قدیمی‌ترین روزنامه‌های سراسری ایران، متن یک چت خیالی بین تعدادی از زنان نماینده مجلس ایران را منتشر کرده که واکنش‌هایی را برانگیخته است.

در متن چت خیالی، سهیلا جلودارزاده، سکینه الماسی، و سیده فاطمه حسینی، نمایندگان زن مجلس، مینو خالقی منتخب اصفهان که شورای نگهبان بعد از انتخابات اجازه ورود او را به مجلس نداد، با معصومه ابتکار، معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست ایران، گفت‌وگو می‌کنند و گفت‌وگوی آنها پر از توهین‌های جنسیتی و تحقیر زنان است.

این زنان نماینده در این گفت‌وگو تنها درباره چیزهای حرف می‌زنند که کلیشه‌های جنسیتی تلقی می‌شود؛ گفت‌وگو درباره غذا و لباس و سن و سال و مهمانی رفتن.

در این تصویر، سهیلا جلودارزاده عکسی از سفره‌ افطارش منتشر کرده، مینو خالقی از زنان دیگر درباره‌ «عکس جدید پروفایل»ش نظرخواهی می‌کند، سیده فاطمه حسینی از سر حسادت می‌گوید «چقدر پیر افتادی»، جلودارزاده از خالقی می‌خواهد به جای عکس خودش عکس یک دسته گل بگذارد تا «باز برایش شر نشود»، سفرهای کاری خارجی مینو خالقی برای «آوردن لباس از ترکیه» معرفی شده و ...

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • علی

    واقعيتيه قاضي يور حق داشت

  • دکتر عبدالعزیز ساقی رامهــرمزی

    افتاده را لگد زدن هنر نمی باشد . در کشور ما بیش از اندازه به بانوان ستم می شود و نیاز به مزه پرانی در این زمینه نیست . اگر چنین قلم بدستانی شرف دارند بروند کار شرافتمندانه تری که گرهی از چالش های مردم بگشاید برگزینند .

  • دکتر عبدالعزیز ساقی رامهــرمزی

    اندیشه ی داعشی در مغز کوچک و بیمار گردانندگان اینگونه روزینامه ها یافت می شود . آبشان نیست وگرنه در شناگری تروریست های بوکوحرام را در جیب ساعتی جای می دهند !