ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انفجار لوله گاز در تهران دو کشته بر جای گذاشت

با برخورد بیل مکانیکی با لوله گاز به‌هنگام حفاری تونل مترو در تهران انفجار شدیدی در منطقه مسکونی شهران، در شمال غربی تهران رخ داد که موجب شد ساختمان‌ها و خودروهای اطراف آن به‌شدت آسیب ببینند.

به‌هنگام حفر تونل مترو در منطقه مسکونی شهران، در شمال غربی تهران، با برخورد بیل مکانیکی به لوله گاز و شکستن لوله، انفجار شدیدی رخ داد و ساختمان‌ها و خودروها اطراف به‌شدت آسیب دیدند. دو نفر در این حادثه کشته شدند.

انفجار خط لوله گاز در تقاطع خیابان کوهسار و خیابان یکم شهران تهران

حسن عباسی، سخنگوی اورژانس تهران به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفت هیچ کشته‌ای در این حادثه اعلام نشده است. او افزود: «پنج مصدوم سرپایی داشتیم که درمان شده‌اند و مصدومی به بیمارستان منتقل نشده است.»

اما ابوالفضل قناعتی، عضو شورای شهر تهران به خبرگزاری میزان گفت دو کارگر مترو جانشان را از دست دادند. یکی از آن‌ها راننده بیل مکانیکی بود و دیگری از کارکنان مترو.

مرتضی مرادی‌پور، سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان تهران محل حادثه را تقاطع خیابان کوهسار و خیابان یکم شهران عنوان کرد.

در همین حال هابیل درویشی، مدیرعامل شرکت مترو به خبرگزاری فارس گفته است این حادثه ربطی به ساخت تونل مترو در این منطقه نداشت. به‌گفته درویشی تونل مترو در قسمتی که این حادثه اتفاق افتاده است ۲۵ متر زیرتر قرار دارد و عملیات حفاری تونل از مدت‌ها پیش به پایان رسیده بود.

انفجار خط لوله گاز سبب شکسته شدن شیشه‌های پنج واحد مسکونی در اطراف محل حادثه شد و یکی از ساختمان‌های اداری اطراف نیز آتش گرفت.

خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) اعلام کرد که این حادثه حدود ساعت چهار و ۳۰ دقیقه بامداد جمعه ۲۸ خرداد رخ داد و آتش‌سوزی تا ساعت شش و ۲۰ دقیقه مهار شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.