ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهاجم اورلاندو همزمان با کشتار با همسرش در تماس بوده است

در تحقیقات درباره کشتار اورلاندو، همسر عمر متین، عامل این تهاجم، هر چه بیشتر در مرکز توجه قرار می‌گیرد. شبکه سی‌ان‌ان گفته است همسر متین در حین کشتار با او در تماس بوده است.

در تحقیقات درباره کشتار اورلاندو، همسر عمر متین، عامل این تهاجم، هر چه بیشتر در مرکز توجه قرار می‌گیرد. شبکه سی‌ان‌ان گفته است همسر متین در حین کشتار با او در تماس بوده است.

عمر متین و همسرش نور سلمان

بر اساس این گزارش در ساعت چهار صبح روز حادثه عمر متین از همسرش نور سلمان اس‌ام‌اس دریافت کرده و سپس متین از او پرسیده است که آیا در جریان خبرها قرار دارد. نور سلمان در پاسخِ متین نوشته است که دوستش دارد.

همچنین گزارش شده است که نور سلمان پس از آن به همسرش زنگ زده اما او پاسخی نداده است. احتمالاً سلمان در این زمان مظنون بوده که همسرش عامل این حمله خونبار است.

عمر متین یکشنبه گذشته ۱۲ ژوئیه  / ۲۳ خرداد در کلوپ «پالس» اورلاندو با شلیک گلوله ۴۹ نفر را کشت و دست‌کم ۵۰ نفر را زخمی کرد. پس از چند ساعت پلیس مهاجم ۲۹ ساله را از پای در آورد. کلوپ «پالس» به‌طور معمول پاتوق همجنسگرایان است. نخستین همسر عمر متین و پدر و مادرش او را همجنسگراهراس معرفی کردند اما متین خود را در شبکه‌های اجتماعی از افراد گروه «دولت اسلامی» (داعش) معرفی کرده است.

سلمان و متین در سال ۲۰۱۱ ازدواج کرده بودند، آن‌ها یک پسر سه ساله دارند. سلمان دومین همسر متین بود.

به‌گزارش رسانه‌های آمریکا سلمان از نقشه حمله متین به کلوپ همجنسگرایان خبر داشته اما به پلیس چیزی نگفته است.

شبکه ان‌بی‌سی خبر داده که نور سلمان به اف‌بی‌آی گفته است قصد داشته مانع از این اقدام همسرش شود. با این حال او یک بار متین را به کلوپ «پالس» رسانده تا پیش از حمله به بررسی محل بپردازد.

ان‌بی‌سی به‌نقل از منابع قضایی گفته است که احتمالاً نور سلمان محاکمه خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.