ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در حمله پیکارجویان اسلام‌گرا به روستاهای حلب ۸۶ نظامی ارتش سوریه کشته شدند

در حملات گروه‌های اسلام‌گرا به روستاهای خان‌طومان ۸۶ نظامی ارتش سوریه کشته شدند. ۲۵ تن از اعضای حزب‌الله لبنان نیز در بین کشته شدگان هستند.

شبه‌نظامیان اسلام‌گرا از جمله نیروهای جبهه النصره دو روستا را در نزدیکی شهر حلب که پیشتر در کنترل نیروهای دولتی سوریه بود، تصرف کردند. در حملات این پیکارجویان ۸۶ نظامی ارتش این کشور کشته شدند.

عکس از آرشیو - نیروهای گروه جبهه النصره در سوریه

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، کمیته‌های همکاری محلی و دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا شنبه ۱۸ ژوئن/ ۲۹ خرداد خبر دادند که روستاهای زیتان و خلصه در جنوب شهر حلب بار دیگر به تصرف نیروهای جبهه النصره و گروه‌های اسلام‌گرای هم‌پیمان درآمدند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا اعلام کرد که در این حملات گروه‌های اسلام‌گرا به روستاهای خان‌طومان که چهار روز به طول انجامید، ۸۶ نظامی ارتش سوریه کشته شدند. ۲۵ تن از اعضای حزب‌الله لبنان نیز در بین کشته شدگان هستند.

حزب‌الله لبنان بامداد شنبه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که چند تن از نیروهایش در «نبرد مستقیم و شدید با سازمان‌های تروریستی» در سوریه کشته شدند.

رسانه‌های عربی پیشتر گفته بودند که نیروهای حزب‌الله در جریان درگیری با نیروهای دولت اسد کشته شدند. حزب‌الله این خبر را تکذیب کرد.

در چند ماه گذشته نبرد بین گروه‌های مخالف بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه و نیروهای ارتش این کشور در مناطق مختلف استان حلب شدت یافته است. صبح امروز نیز در راکت‌پرانی‌های پیکارجویان مخالف دولت سوریه به مناطقی از شهر حلب که در کنترل نیروهای کرد (ی‌پ‌گ) است، هفت تن کشته شدند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • امیرشکاری

    پیکارجو یان دیگر چه صیغه ست، باید می گفتید ...تروریست های آدمخوار ضد انسان !