ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجلس ترحیم حبیب در تهران

گزارش تصویری - مجلس ترحیم حبیب محبیان خواننده پاپ، صبح یکشنبه ۳۰ خرداد با حضور ناهید همسرش، پسرانش محمد و احمدرضا و جمعی از هنرمندان در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد. محمد پسرش که خواننده است برای هفتم پدرش از آمریکا آمده بود.

مجلس ترحیم حبیب محبیان خواننده پاپ، صبح یکشنبه ۳۰ خرداد با حضور ناهید همسرش، پسرانش محمد و احمدرضا و جمعی از هنرمندان در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد. محمد پسرش که خواننده است برای هفتم پدرش از آمریکا آمده بود.

بسیاری از طرفداران او در بیرون در مسجد جمع شده بودند که با توجه به تعداد زیاد آن‌ها، مسئولان اجرایی برنامه نگذاشتند همه طرفداران وارد مسجد شوند. طرفداران بیرون مسجد مانند و ترانه‌های حبیب را به‌صورت دست جمعی باهم خوانند. در این میان برادر حبیب هم به میان جمعیت رفت و ترجیح داد که با طرفداران این خواننده مراسم را سپری کند.

حبیب محبیان یک هفته پیش از این در مسجد قدس رامسر به خاک سپرده شده بود. خانواده او می‌خواستند که در امام‌زاده محمد رامسر به خاک سپرده شود اما برای دفن پیکر حبیب در امامزاده محمد رامسر مجوز صادر نشد. احمدرضا (پسر بزرگ حبیب) گفت: «انتقال و دفن پیکر پدرم به تهران کار سختی بود. درباره دلایل اصلی نمی‌توانم فعلاً چیزی بگویم.» حبیب محبیان معروف به حبیب خواننده قدیمی روز جمعه ۲۱ خرداد به دلیل بیماری قلبی در یکی از روستاهای رامسر درگذشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میرضا رضا

    کَل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!؟!

  • شهروند

    شرکت وسیع مردم برای ادای احترام به هنرمندان غیر دولتی نشان از آن دارد که در زیر پوست شهر اعتراضی عمیق در جوش و خروش است. باید این دودهائی که از قله آتشفشان بیرون می اید را جدی گرفت، اینها نشانه هائی از فوران ناگهانی آتشفشان است