ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتظار دو ماهه برای اعزام اورژانسی امید شاهمرادی به بیمارستان

جلوگيری از اعزام اميد شاهمرادی سنندجی برای درمان در حالی صورت می‌گیرد که پزشک جراح بهداری زندان اوین، در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه دستور اعزام اورژانسی او به بیمارستان را صادر کرده است.

اعزام اورژانسی یک زندانی محکوم به جاسوسی به بیمارستان، حدود دو ماه است که به انجام نمی‌رسد.

زندان اوین

جلوگيری از اعزام اميد شاهمرادی سنندجی برای درمان در حالی صورت می‌گیرد که پزشک جراح بهداری زندان اوین، در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه دستور اعزام اورژانسی او به بیمارستان را صادر کرده است.

منابع خبری از زندان اوین خبر می‌دهند که برای انتقال این زندانی به بیمارستان که مدت‌هاست از بیماری رنج می‌برد، هیچ اقدامی انجام نشده و مسئولان زندان به دلایل مختلفی همچون ویزیت دوباره در بهداری، اعزام او را به تاخیر می‌اندازند.

اميد شاهمرادی بارها به دليل خونريزی و دردهای شديد گوارشی و بستری، به بهداری زندان اوین مراجعه کرده است. او با نظر پزشک داخلی زندان در بهمن ٩٤ برای ويزيت تكميلی به دكتر جراح بهداری ارجاع داده شده بود.

عباس حاجیلو، داديار ناظر بر زندانيان امنيتی هم در سال ٩٤ دستور معاينه اميد شاهمرادی در پزشکی قانونی را صادر كرده است اما در این مورد هم اقدامی انجام نشده و  بر جلوگيری از اعزام و درمان اين زنداني امنيتی پافشاری می شود.

اميد شاهمرادی که در بند ١٢ زندان اوین به سر می‌برد، سایقه اعتصاب غذا به دلیل عدم رسیدگی به وضعیت سلامتش را نیز دارد. او آذر ماه سال گذشته به دلیل برخوردهای زننده کارکنان زندان با همسرش در جریان ملاقات هفتگی، در نامه‌ای به دادیار ناظر زندان از دو مامور شکایت کرد.

او در این نامه نوشت که ماموران به همسرش توهین و هتاکی کرده‌اند و با او برخورد فیزیکی داشته‌اند.

این زندانی متهم به "ارتباط با دول بیگانه" است و از خرداد ماه سال ۹۱ در زندان به سر می‌برد. او هفت ماه در انفرادی‌های بند ۲۴۰ زندانی بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.