ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقال احسان مازندرانی به بیمارستان بوعلی

وخامت حال احسان مازندرانی، روزنامه‌نگار زندانی که در اعتصاب غذا به سر می‌برد، او را راهی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بوعلی کرده است.

مدیر مسئول سابق روزنامه فرهیختگان صبح امروز (دوشنبه) به علت افت فشار به بهداری زندان اوین منتقل شده بود.

ملیحه حسینی، روزنامه‌نگار و همسر احسان مازندرانی با اعلام این خبر به خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، گفته بود که همسرش به علت افت فشار ناشی از اعتصاب غذا به بهداری انتقال یافته و به گفته همبندانش حال مساعدی ندارد.

از بیمارستان بوعلی اما خبر می‌رسد که این روزنامه‌نگار زندانی به‌دلیل درد در ناحیه سینه و شکم، در بخش جراحی بیمارستان بستری شده اما در حال حاضر حال عمومی‌اش خوب است.

احسان مازندرانی پس از ۲۰ روز اعتصاب غذای تر، از روز یک‌شنبه ۱۶ خرداد ماه و در اعتراض به توهین و فحاشی یکی از کارکنان زندان و ضرب و شتم او در بیمارستان، اعتصاب غذای خشک کرده است.

الیاس حضرتی، نماینده تهران در مجلس، از رییس‌جمهوری ایران خواسته است تا به وضعیت احسان مازندرانی، روزنامه‌نگار زندانی رسیدگی کند:

مدیر مسئول سابق روزنامه فرهیختگان، یازدهم آبان ماه سال گذشته در جریان «پروژه نفوذ» در خانه خود بازداشت شد و چهار ماه را در انفرادی گذراند تا در نهایت به بند عمومی زندان اوین منتقل شد.

قاضی محمد مقیسه این روزنامه‌نگار را در دادگاه بدوی به تحمل هفت سال زندان محکوم کرده است. پس از اعتراض به این حکم، روند رسیدگی به پرونده در دادگاه تجدید‌نظر در جریان است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.