ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شجریان نخستین مرحله درمان را با موفقیت پشت سر گذاشت

بعد از پنج ماه اقامت در آمریکا، استاد آواز ایران اولین دوره درمان بیماری ۱۵ ساله را با موفقیت طی کرده. دوره دوم درمان به زودی آغاز می‌شود.

همایون شجریان اعلام کرد که نخستین مرحله درمان پدرش، محمد رضا شجریان در آمریکا با موفقیت به پایان رسیده و دومین مرحله درمان استاد آواز ایران به زودی شروع می‌شود.


همایون شجریان در نوشته‌ای که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده درباره وضعیت کلی محمد رضا شجریان نوشته است: «ایشان پس از مدت پنج ماه اقامت در امریکا اولین مرحله از درمان خود را به انجام رسانیده‌اند. در حال حاضر ایشان به دلیل مقدارى ضعف جسمانى که به گفته پزشکان به خاطر این روش از درمان طبیعى است، دوران نقاهت براى شروع مرحله دوم را طى مى کنند که به امید پروردگار با لطف شما عزیزان سریع‌تر از این مرحله به خوبى گذر خواهند کرد و به عشق عاشقان و دوستدارانشان درمان را ادامه خواهند داد.»

محمد رضا شجریان در یک پیام ویدیویی که نوروز ۹۵ منتشر شد اعلام کرد که ۱۵ سال است با یک بیماری درگیر است.

استاد آواز ایران شهریور ۹۴ به علت بیماری ریوی در بیمارستانی در تهران بستری شده بود. پس از لغو کنسرت او در ارمنستان، شجریان برای درمان بیماری‌اش به آمریکا سفر کرد. برخی رسانه‌های داخلی اعلام کرده بودند که او به بیماری سرطان کلیه مبتلاست.

محمد رضا شجریان از بیماری‌اش به عنوان یک مهمان پانزده ساله نام برده بود و وعده داده بود که پس از طی مراحل درمان به ایران بازمی‌گردد.

فرزاد طالبی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی ایران در پی انتشار خبر بیماری محمدرضا شجریان گفت: « ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که موانع فعالیت استاد شجریان برداشته شود.»

پس از تغییر مدیران صدا و سیمای جمهوری اسلامی، در آستانه ماه رمضان، در رسانه‌های داخلی این موضوع مطرح شده بود که ربنای شجریان مجدداً از رادیو و تلویزیون ایران پخش شود. روزنامه کیهان، چاپ تهران اما در واکنش به این خواسته‌ها، در صفحه اول عکسی از شجریان را با گروهی از هنرمندان تبعیدی، چهره‌هایی مانند بهروز وثوقی و گوگوش انتشار دا و از او به عنوان یک «هنرمند فاسد» یاد کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سیما

    امیدوارم ایشان سلامت خود را در حد مقدورات بشری باز یابد ولی همه ما فانی هستیم و نباید خیلی هم با تعارف موضوع را تلخ کنیم. بجای تکرار اخبار خاله زنکی قدری در باره دستاوردهای هنری این مرد بگوییم و بنویسیم.