ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تحصن ۲۵ ساعته دمکرات‌ها در کنگره آمریکا پایان یافت

نمایندگان دمکرات مجلس آمریکا به بست‌نشینی خود خاتمه دادند. این اقدام گرچه جلب توجه زیادی کرد اما به نتیجه مورد نظر یعنی شتاب در بازبینی قانون حمل و مالکیت اسلحه دست نیافت.

نمایندگان دمکرات مجلس آمریکا به بست‌نشینی خود خاتمه دادند. این اقدام گرچه توجه زیادی جلب کرد اما به نتیجه مورد نظر یعنی شتاب در بازبینی قانون مالکیت و حمل اسلحه دست نیافت.

دمکرات‌های معترض هنگام ترک کنگره

نمایندگان دمکرات مجلس آمریکا پس از ۲۵ ساعت بست‌‌نشینی، صحن مجلس را بدون نتیجه اما در میان تشویق حامیان خود ترک کردند. جان لوئیس، طراح اصلی این اقدام، هنگام خروج از محل تحصن گفت تسلیم نمی‌شویم و به مبارزه ادامه می‌دهیم. دمکرات‌ها نگفته‌اند اعتراض به قانون حمل سلاح را چگونه ادامه خواهند داد.

اعتراض دمکرات‌ها، یک اقدام تبلیغاتی در راستای انتخابات ریاست جمهوری تلقی شده است. جمهوریخواهان انتقاد کرده‌اند که تحصن آنها ناقض قوانین و مقررات مجلس بود و با هدف جمع آوری کمک مالی صورت گرفت.

سخنگوی مجلس نمایندگان، پل ریان از حزب جمهوری‌خواه گفته که هیچ لایحه قانونی به مجلس آورده نخواهد شد که حقوق اساسی مردم را زیر پا بگذارد. اشاره او به متمم دوم قانون اساسی است که حق مالکیت و حمل سلاح برای شهروندان را محفوظ می‌داند.

سناتور کالینز در سنا پیشنهادی بینابینی ارائه داده که طبق آن، هیچکس از افرادی که در لیست پرواز ممنوع «اف‌بی‌آی» قرار دارند، حق خرید سلاح نداشته باشند.

اقدام دمکرات‌ها متاثر از کشتار ۱۲ ژوئن در کلوپ دگرباشان جنسی در اورلاندو است. آنها موضوع اصلاح قانون اسلحه را طرح کرده‌اند تا با توجه به نگرانی افکار عمومی، جمهوری‌خواهان را ناچار کنند که در مورد نظارت بر مالکیت اسلحه اعلام موضع کنند. جمهوری‌خواهان ترجیح می‌دهند که زمان بخرند تا دمکرات‌ها در رابطه با کشتار اورلاندو احساسات عمومی را به نفع خود جلب نکنند.

۳۰ نماینده دمکرات در تحصن روز پنجشنبه مجلس نمایندگان امریکا شرکت داشتند. آنها خواستار رای‌گیری در مورد دو لایحه کنترل مالکیت اسلحه تا پیش از تعطیلات تابستانی مجلس بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.