ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حزب الله لبنان نیروهای بیشتری به حلب در سوریه اعزام خواهد کرد

سید حسن نصرالله گفت که «موج جدیدی از پروژه جنگ علیه سوریه» در حلب آغاز شده و تأکید کرد که حزب الله لبنان حضور بیشتری در حلب خواهد داشت و عقب‌نشینی نخواهد کرد.

سید حسن نصرالله، رهبر حزب الله لبنان از افزایش شمار نیروهای شبه‌نظامی این حزب در حلب، در شمال سوریه خبر داد.

عکس از آرشیو - حزب الله لبنان نیروهای بیشتری برای نبرد با مخالفان اسد به حلب اعزام خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری رویترز، نصرالله جمعه ۲۴ ژوئن/ چهارم تیر در شبکه تلویزیونی المنار، وابسته به حزب الله لبنان گفت که «شواهد و اسنادی» در دست دارد که ۶۱۷ شبه‌نظامی سنی به تازگی از ترکیه وارد سوریه شده‌اند و هدف آنها تصرف شهر حلب و روستاهای اطراف آن است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت که «موج جدیدی از پروژه جنگ علیه سوریه» در شمال این کشور و به ویژه حلب آغاز شده و اضافه کرد: «دفاع از حلب، دفاع از تمام سوریه، دفاع از دمشق، دفاع از لبنان و دفاع از عراق است».

او تأکید کرد که حزب الله لبنان حضور بیشتری در حلب خواهد داشت و عقب‌نشینی نخواهد کرد.

حزب‌الله لبنان که از پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است، از اولین روزهای آغاز اعتراضات در سوریه به کمک نیروهای بشار اسد، رئیس جمهوری این کشور شتافت.

گروه‌های مخالف دولت اسد تاکنون بارها با نیروهای حزب الله لبنان به عنوان حامی بشار اسد درگیر شده‌اند.

شهر حلب، طی ماه‌های اخیر مرکز درگیری‌های نیروهای مخالف اسد با نظامیان دولتی بوده است. مناطق مختلف این استان توسط جنگنده‌های روسیه چندین بار بمباران شده‌اند. حزب الله لبنان هفته گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که چند تن از نیروهایش در جریان درگیری‌های حلب کشته شدند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.