ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در پی افشای فیش‌های حقوقی نجومی برکناری مدیرعامل بانک رفاه «قطعی» شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که

در پی افشای «فیش‌ حقوقی نجومی» مدیرعامل بانک رفاه کارگران، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برکناری او خبر داد.

برکناری علی صدقی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پی افشای فیش حقوقی نجومی او قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ربیعی یکشنبه ششم تیر به خبرنگاران گفت که برکناری علی صدقی، مدیرعامل بانک رفاه «قطعی» است.

ربیعی گفت که مدیرعامل جدید این بانک روز دوشنبه معرفی خواهد شد.

در روزهای گذشته رسانه‌های داخلی ایران چندین بار از برکناری صدقی خبر دادند که هربار این خبر تکذیب شد.

علی صدقی پس از انتشار خبر برکناری‌اش در گفت‌و‌گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ایرنا این خبر را تکذیب کرد و گفت: «در دفتر کارم در بانک نشسته‌ام».

او در ادامه گفت که این بانک متعلق به بخش خصوصی است و مشمول قوانین مربوط به مؤسسه‌های خصوصی می‌شود.

محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ایران، روز گذشته گفته بود که قوه قضائیه درباره حقوق مدیران بخش‌های خصوصی «حق دخالت ندارد».

غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگو و معاون اول قوه قضائیه صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت که هنوز پرونده‌ای در قوه قضائیه درباره فیش‌های حقوقی نامتعارف تشکیل نشده است و تأکید کرد که «قوه قضائیه در این زمینه ضرورت دارد که ورود کند».

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز برای بررسی ریشه‌های حقوق‌های غیرمتعارف برخی از مدیران دولتی جلسه‌ای با حضور رئیس بازرسی کل کشور، رئیس دیوان محاسبات، رئیس مرکز پژوهش‌ها و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تشکیل داد.

در دو ماه اخیر اسنادی از فیش‌های حقوقی مدیران بیمه مرکزی و دریافت پاداش‌های چند میلیون تومانی اعضای هیئت بانک‌های رفاه، صادرات، ملت، سینا، خاورمیانه، اعضای هیأت عامل صندوق توسعه ملی و همچنین شرکت فرابورس و شرکت بورس انرژی منتشر شد.

در پی این افشاگری‌ها حسن روحانی از اسحاق جهانگیری، معاون اول خود خواست تا همه موارد تخلف و هرگونه سوء استفاده در زمینه حقوق و پاداش‌های پرداختی به مدیران شناسایی شده و وجوهی که به ناحق پرداخت شده مسترد شوند و مدیران متخلف نیز عزل شوند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    دولت اعتدالی یعنی این ؟!

  • faryad

    دبیرکل حزب‌الله لبنان روز گذشته (جمعه ۲۴ ژوئن/ ۴ تیر) در اظهارات کم‌سابقه‌ای اعلام کرد که تحریم‌ها و محدودیت‌های بانکی و مالی آمریکا هیچ تاثیری بر فعالیت این گروه ندارد چون بودجه حزب‌الله "به طور کامل" از طریق ایران تامین می‌شود. حسن نصرالله :از حضرت امام خامنه‌ای !، دولت ایران و رئیس جمهور آن به خاطر حمایت بی‌دریغ از ما در سال‌های گذشته تشکر می‌کنیم. ما حقوق‌ها را می‌پردازیم و مشکلی در این زمینه نداریم.» حسن نصرالله گفته است که این تشکل همه نیازهای خود را "از خوراک و پوشاک تا موشک و راکت" به طور مستقیم از جمهوری اسلامی دریافت می‌کند!!

  • what the fuck

    آقا بگین ایشون هم بیاد کانادا تو تورنتو کنار بقیه رفقای اختلاسی ج ا، فعلا که هر کی با پولش تو دنیا حرف میزنه بگو بیاد کنار دست همین آقای خاوری بیافته تو کار بساز بنداز تو تورنتو پولش رو ده برابر کنه، کانادا که بدش نمیاد ، عدالت که کشک خالصه نوش جان ما

  • رضا کاظم

    حیف که چارز داروین مرد. قیافه یارو عین حلقه گمشده داروینه. این مرتیکه رئیس بانک رفاه کارگران! کارگران. دقت کردین و بعد ماهی ۸۰ هزار دلار حقوق میگرفته. خاک بر سر روحانی و دولت تدبیر و امیدش. اینجوری میخواد در مقابل احمدی نژادی ها به ایسته.

  • بابکان

    منظورم این نیست که به این مفتخورهای بی خاصیت که جای شایستگان را گرفته اند اعتراض نشود. اینها از برکت بظاهر طرفداری از حکومت خامنه ای از این همه امکانات مالی و غیر مالی بهره میبرند. ولی تنها اینها نیستند باید به بقیه هم اعتراض کرد. از جمله به خود ولی امر مسلمین جهان که حدود نیمی از اقتصاد کشور را در دست دارد و هرجور دلش میخواهد برای طرفدارانش و برای حفظ حکومتش (اوجب واجبات!) هزینه می کند و به ملت پاسخگو نیست. همه فسادها از خود حاکم است و ساختار ستمگرانه حاکم

  • بابکان

    چرا به بودجه حوزه های آخوندی و نهادهایی مانند موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی و بنیاد حکمت و مجمع اهل بیت و مجمع المصطفی العالمین و .............. و نهادهای رهبری و ستادهای ائمه جمعه و ..... بودجه نجومی ساخت و ساز در جنوب لبنان، غزه و سامرا و کربلا و نجف و ..... وبودجه حکومت بشار اسد و حسن نصراله و هزینه های بظاهر طرفداران رهبر در دیگر کشورها و هزینه های برون مرزی دیگر اعتراض نمیشود؟

  • m

    آن ایدئولوژی مخوفترین و بیرحم ترین جنایتکاران و غارتگران را در لابراتور خود  بوجود میآورد و به جان بشریت می انذازد. نبرد بشر می باید با علت باشد و نه با معلول. ایدئولوژی که برای اینکه  بشر بدردنخور و بی ارزش کند بشدت  سیستماتیک عمل میکند. آن اول به زنان قلب پوینده جامعه انسانی حمله میکند و آنها را از خرد تهی و بعدا آنها را واداز به تولید موجوداتی مانند خود میکند. جامعه ای که از چنین انسانهایی تشکیل میشود فقط یک را دارد همان راهی که آن ایدئولوژی در مقابل آنها میگذارد. آن ایدئولوژی مقدس  نیست بلکه مبارزه برای نابودی آن مقدس است.