ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اخراج ۸۰ کارگر قراردادی پارس نئوپان تنکابن

دبیر خانه کارگر مازندران از اخراج ۸۰ نفر از کارگران شرکت تولیدی پارس نئوپان شهرستان تنکابن خبر داده و علت اخراج این کارگرها را مشکلات مالی و تامین نقدینگی عنوان کرده است.

دبیر خانه کارگر مازندران از اخراج ۸۰ نفر از کارگران شرکت تولیدی پارس نئوپان شهرستان تنکابن خبر داده و علت اخراج این کارگرها را مشکلات مالی و تامین نقدینگی عنوان کرده است.


نصرالله دریابیگی گفته است که این کارگران قردادهای یک تا سه ماهه داشته‌اند اما پایین آمدن تعرفه واردات، پایین بودن نقدینگی، افزایش قیمت مواد اولیه و رکود بازار، موجب شده تا شرکت تولیدی پارس نئوپان برای برطرف کردن مشکلات مالی خود این کارگران را از کار بیکار کند.

اخراج این کارگران به بهانه حل مشکلات مالی کارخانه باعث شده است که دبیر خانه کارگر مازنداران در مورد تامین امنیت شغلی ۶۵۰ کارگر باقی‌مانده در این کارخانه ابراز نگرانی کند.

بر اساس گفته‌های دریابیگی از مجموعه خطوط تولید این کارخانه تنها خط تولید MDF که در کابینت‌سازی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد فعال است.

دبیر خانه کارگر مازندران همچنین گفته است که بیش از ۹۰‌درصد از کارگران این استان قراردادهای موقت دارند و این قراردادها امنیت شغلی آن‌ها  را به خطر انداخته است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.