ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجدیدنظر در قانون ضد همجنسگرایان در میسیسیپی آمریکا

دولت ایالت میسیسیپی آمریکا قصد داشت به کارمندان اداره ثبت ازدواج اجازه دهد تا به دلایل مذهبی مجوز ازدواج همجنسگرایان را رد کنند. اما دادگاه این حکم را تبعیض‌آمیز دانست.

دولت ایالت میسیسیپی آمریکا قصد داشت به کارمندان اداره ثبت ازدواج اجازه دهد تا به دلایل مذهبی مجوز ازدواج همجنسگرایان را رد کنند. اما دادگاه این حکم را تبعیض‌آمیز دانست.

این زوج اهل میسیسیپی در سال ۲۰۱۱ جواز ازدواج خود را از منهتن، نیویورک دریافت کردند.

به‌گزارش رویترز، این قانون می‌بایست از روز جمعه به اجرا در آید اما کارلتون ریوز، قاضی ایالت میسیسیپی مانع از آن شد. او گفت کارمندان اداره ثبت ازدواج باید با تمام زوج‌ها یک جور رفتار کنند.

به‌گفته این قاضی قانون پیشنهادی نقض رأی قضات دیوان عالی کشور در سال ۲۰۱۵ است که زوج همجنسگرایان را در سراسر کشور قانونی دانسته بود.

به‌گفته قاضی ریوز، اگرچه نمایندگان منتخب می‌توانند همچنان مخالف ازدواج همجنسگرایان باشند و به‌طور کلی در راه اصلاح قانون اساسی فعالیت کنند اما اعطای مجوز ازدواج نمی‌تواند در هر دوره انتخاباتی دوباره تنظیم شود.

علیه این قانون پیشنهادی «کارزار ابتکار برابری جنوب» شکایت کرده بود. یکی از سخنگویان این کارزار از رأی دادگاه تجدیدنظر اظهار خشنودی کرد در حالی که تیت ریوز، معاون فرماندار میسیسیسیپی آن را محکوم کرد. او گفت رد این قانونِ پیشنهادی مانع از آزادی فرایض دینی شهروندان می‌شود. او از نمایندگان حقوقی میسیسیپی خواست در این رأی تجدید نظر کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.