ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه: ۱۴ نفر در درگیری‌های نظامی کردستان کشته شدند

فرمانده سپاه پاسداران کردستان از درگیری‌های نظامی جدید در کردستان خبر داد. او گفت سپاه پاسداران یک تیم ۱۱ نفره را که قصد داشتند وارد ایران شوند، متلاشی کرده است. حزب دمکرات کردستان نیز از کشته شدن ده‌ها نیروی سپاه پاسداران گفته است.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه پاسداران کردستان از درگیری‌های نظامی جدید در کردستان خبر داد. او گفت سپاه پاسداران یک تیم ۱۱ نفره را که قصد داشتند وارد ایران شوند، متلاشی کرده است. حزب دمکرات کردستان نیز از کشته شدن ده‌ها نیروی سپاه پاسداران گفته است.

پیشمرگه‌های حزب دمکرات کردستان ایران

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسین رجبی سه‌شنبه ۸ تیر گفت: «یک گروه ۱۱ نفره ضدانقلاب که قصد ورود  به کشور را داشتند، توسط نیروهای سپاه کردستان شناسایی شده و به هلاکت رسیدند.»

او محل درگیری‌ها را شهرستان سروآباد عنوان کرد و گفت عملیات تعقیب ۱۰ روز به درازا کشیده و هر ۱۱ نفر این گروه کشته شدند.

فرمانده سپاه کردستان همچنین از کشته شدن سه تن از نیروهای سپاه در این درگیری‌ها خبر داد.

در همین حال «کوردستان میدیا»، وب‌سایت حزب دمکرات کردستان ایران نیز خبر درگیری‌ پیشمرگه‌های این حزب و نیروهای سپاه در سروآباد را منتشر کرده و نوشته است درگیری‌ها چهار روز طول کشیده و «ده‌ها» تن از نبروهای سپاه در جریان آن کشته شده‌اند.

به‌گفته این سایت سه تن از کشته‌شدگان سپاه به نام‌های علی پویا، کامران حسین‌پور و جواد کاکه‌جانی امروز سه‌شنبه هشتم تیرماه، با حضور مسئولان حکومتی در شهرستان قروه دفن شدند.

وب‌سایت حزب دمکرات کردستان اسامی پیشمرگه‌های کشته‌شده این حزب را شورش منبری، شاخوان منبری و اکبر منبری اعلام کرده است.

حزب دمکرات کردستان در ششم تیرماه خبر درگیری‌های سروآباد را منتشر کرده بود اما گفته بود آمار دقیقی از کشته‌شدگان در دست نیست.

همچنین قرارگاه «حمزه سیدالشهدای سپاه پاسداران» در همان روز با انتشار اطلاعیه‌ای از کشته شدن پنج تن از نیروهای حزب دمکرات کردستان از جمله دو فرمانده این حزب در درگیری‌های مهاباد خبر داده بود.

شامگاه چهارشنبه ۱۵ ژوئن / ۲۶ خرداد نیز بین نیروهای پیشمرگه حزب دمکرات کردستان ایران و نیروهای سپاه پاسداران در شهرستان اشنویه، واقع در استان آذربایجان غربی درگیری شدیدی رخ داد و چندین نفر در جریان این درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.