ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زنان برنده جایزه بین‌المللی صلح سیمرغ

جایزه بین‌المللی صلح سیمرغ، تنها جایزه مدنی قلب آسیاست که در سال ۲۰۰۹ و به بهانه روز جهانی صلح، توسط آرمان‌شهر بنیان‌گذاری شد.

جایزه بین‌المللی صلح سیمرغ، تنها جایزه مدنی قلب آسیاست که در سال ۲۰۰۹ و به بهانه روز جهانی صلح، توسط آرمان‌شهر بنیان‌گذاری شده است. این جایزه هر سی ماه از مبتکران و اهالی فرهنگ سه کشور  ایران، افغانستان و تاجیکستان تقدیر به عمل می‌آورد و در راه شناساندن بیشتر آن‌ها و ایجاد وحدت گام بر می‌دارد.

بنیاد آرمان‌شهر یک نهاد مستقل و غیرانتفاعی شهروندی است که به هیچ دسته اقتصادی، سیاسی، مذهبی‌، قومی، و هیچ دولتی وابستگی‌ ندارد. اهداف این نهاد ایجاد بستر‌های مناسب برای تامین خواست‌های اجتماعی برای دموکراسی، حقوق بشر، عدالت و قانون‌مداری است و نیز دست زدن به ابتکارات فرهنگی‌ و نشر کتاب در خدمت به شکل‌گیری آگاهی‌ جمعی‌ شهروندان. بنیاد آرمان‌شهر در راستای تبادل اندیشه و گفت‌وگو در قلب آسیا با هدف ایجاد همبستگی‌، پیشرفت و صلح، می‌کوشد.

بنیاد آرمان‌شهر عضو فدراسيون بين‌المللي جامعه‌های حقوق بشر( FIDH) است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.