ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت ۱۱ نفر دیگر پس از حملات انتحاری به فرودگاه استانبول

در دو روز اخیر پلیس ترکیه در مجموع ۲۴ نفر را در استانبول بازداشت کرده است که بیشتر آن‌ها خارجی هستند. شمار کشته‌شدگان حملات تروریستی به فرودگاه آتاتورک استانبول نیز به ۴۴ نفر رسید.

پلیس ترکیه ۱۱ تن از اتباع خارجی ساکن استانبول را که مظنون به عضویت در داعش و ارتباط با انفجارهای انتحاری فرودگاه آتاتورک بودند، دستگیر کرد.

رویترز به‌نقل از وب‌سایت روزنامه «خبرتورک» (Haberturk) نوشته است عملیات پلیس توسط یک واحد ضدتروریستی، بامداد جمعه یکم ژوئیه / ۱۱ تیرماه، در محله «باشاک‌شهر»، واقع در بخش اروپایی استانبول انجام گرفت.

پلیس ترکیه پس از انفجارهای انتحاری سه‌شنبه شب در فرودگاه آتاتورک استانبول تاکنون در مجموع ۲۴ نفر را در این شهر بازداشت کرده است. روز پنج‌شنبه ۳۰ ژوئن / ۱۰ تیر، پلیس ترکیه ۱۳ نفر را که سه نفر از آن‌ها خارجی بودند، در استانبول بازداشت کرد. این عملیات در ۱۶ منطقه شهر انجام شد.

روزنامه «خبرتورک» بر اساس آخرین آماری که مقامات ترکیه ارائه داده‌اند نوشته است شمار کشته‌شدگان انفجارهای فرودگاه استانبول به ۴۴ نفر رسیده است.

حملات تروریستی به فرودگاه استانبول خونبارترین عملیات تروریستی در ترکیه از آغاز سال جاری میلادی بود.

روز پنج‌شنبه اعلام شد که عاملان این حملات سه نفر اهل روسیه، ازبکستان و قرقیزستان بودند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.