ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سردار سلامی: ۱۰۰ هزار موشک در لبنان آماده پرتاب به اسرائیل است

سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در نماز جمعه تهران اسرائیل را تهدید به حمله نظامی کرد و گفت ظرفیت «محو و فروپاشی» اسرائیل بیش از هر زمانی فراهم است و با یک هجوم به عمق این کشور می‌توان کمر آن را شکست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در نماز جمعه روز قدس در تهران اسرائیل را کشوری «جعلی» خواند و تهدید کرد که اگر این کشور دست از پا خطا کند بیش از ۱۰۰ هزار موشک در لبنان و دیگر کشورهای اسلامی آماده شلیک به سوی آن است.

حسین سلامی: اگر اسرائیل دست به خطا بزند تمام سرزمین‌های اشغال شده آماده حمله خواهد بود

سردار حسین سلامی جمعه ۱۱ تیرماه در نماز جمعه گفت امروز ظرفیت «محو و فروپاشی» اسرائیل بیش از هر زمان دیگری فراهم شده است.

او گفت: «امروز بیش از ۱۰۰ هزار موشک از لبنان آماده پرواز هستند تا هر وقت دیده شود که صهیونیست‌ها براساس برآوردهای غلط به دنبال تکرار اشتباهات خود هستند، این موشک‌ها با شلیک فضا را پیموده و بر سر رژیم صهیونیستی فرود خواهند آمد و تحولات جدیدی را فراهم خواهد ساخت.»

حسین سلامی این سخنان را در روز قدس، روز رسمی در تقویم جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد. روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از فلسطین و علیه اسرائیل برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: «ده‌ها هزار موشک تخریبگر با بردهای بلند در اقصی‌نقاط اسلام فقط منتظر دستور هستند که با فشار یک ماشه اسرائیل را برای همیشه از جغرافیای سیاسی جهان حذف کند.»

با این‌که در گذشته سخنان رهبران و مسئولان حکومت ایران درباره نابودی اسرائیل بارها با واکنش‌های تند جهانی روبه‌رو شده است اما برخی از مسئولان نظامی ایران همچنان این سخنان را تکرار می‌کنند.

سلامی اسرائیل را «فاقد عمق راهبردی دفاعی» خواند و گفت: «عمق زمینی رژیم‌صهیونیستی در حد ۱۴ الی ۲۴ کیلومتر است و با یک هجوم از زمین کمرشان خواهد شکست.»

به‌گفته او اگر اسرائیل دست به خطا بزند تمام سرزمین‌های اشغال شده آماده حمله خواهد بود و این سرزمین‌ها آزاد خواهد شد. او این موضوع را «واقعیت جدیداً شکل گرفته» عنوان کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • راه دموکراسی

    در تاریخ دیکتاوری صدام، عملکرد دو بلوک شرق و غرب، مهار و جنگ نیابتی بود، چون بعث صدام و بعث سوریه همزمان متخد بولک شرق بودند و درعین حال دشمنی باهم!اما صدام پایش زا از گلیمش درازتر کرد، درست واپسین نفسهای شوروی! با حمله کویت، همه دنیا حتی روسیه و جچین، رای دادند به سرکوب صدام، در سال 2003 پس از تخریم طولانی، باز قدرتها عملا تصمنیم گرفتند که کار صدام تمام شود. شاریط نظانم حمهوری اسلامی ایران . درواقع دیکتاتوری حانم برایران، راه نظام صدام طی کرده است. مرحله مهر و مادرا خیای طولانی شده و کم کم تز خد متوسز دیکران میکزذ صا و قذافی و دیگران حدود 30الی 40 سال است. نشانه خاکی است جوب خط ایت نظام پر شده، زردخانه عظیم موشکی ب ادعای نابودی جنددقیقع اسرائیل، شببه داشتن سلاخهای کشتار حمعی، دخالت و حمایت گروههای ترویستی و دخالت د رامور کشورها و ایحادنا امنی ، ایدئولوژی اینها ضد 99% هویت وجودی مردم دنیاست! مهدویت و ولایت فقیه کخپه میهخواهد امپراتوری ولایی بر همه جهان استقرار دهد یعنی همان کاری هیتلر میخئاست بکندبرتری ن/زاد /زمن اریایا بر بقیه دینا و بردگی یا نبودی بقیه اقوام ملیتها! دیگر جای تردیدی نکداشه زمای مرگ و تاریخ انتضای این حکمومت زودتر تعییت شودو دیگر دوران مهار تمام شده است. چین و هند و روسیه وبرزیب هم مانند امریکا و انکلیس و فرانسه ویدرگان مستقیما موحودیتشات در اینده نچندان دور تهددی خواهدشد و تنها اسارئیل نیستو اساردیل دستمایع و هدف ائلیه استو پس دیکر حای تعلل نیست و ابقدرتا باید اهتلافا ئ تعارفات و شکها کنار بگذارند و فاز نابودی نظام ایران و جایکزینی اش با یک نظان سکولاردموکراسی اجرایی کنند.

  • تایماز

    نظرات مطرح شده از سوی اقای م... که به تشریح عقیده مضمحل و شکست خورده شیعه پرداخته اند واقعا وزین و درخور تحسین است. خوشحالم که روشنفکران از دام تفکرات نژادپرستانه آریایی-شیعه آزاد شده و ذهن خود را در فضایی باز به پرواز در میآورند. بامید روزی که تفکر شیعی بطور کامل در جهان برانداخته شود و مردم ایران [ البته شیعیان بدبخت] هم از پشت دیوارهای بتنی که در پیرامون مغز خود ساخته و در خفه کردن هر صدای اعتراضی با حکومتهای ارتجاعی هم آوایی کرده اند، از ترکهای این دیوار بتوانند منظره واقعی جهان و اسلام را ببینند و از خماری و نئشگی افیون شیعه برهند و آینده خویش را بر پایه های رئالیسم بنا نهند. روز خود را لعن و نفرین بر این و آن آغاز نکنند و به همدیگر و به مردم جهان سلام بگویند. بدبختی این است که عقاید ارتدادی شیعه را چنان در مغز و پی این مردم ساده دل کاشته اند که بجای حمد خدا در ازای نعماتش به لعن و نفرین زبان می گشایند. شیعه خصلت دشمنی دارد با محمد، اهل بیت و اسلام و صحابه علیهم السلام. زید ابن علی ابن حسین از طرف شیعیان به کوفه کشیده شد و پس از آنکه سخن به تعریف از ابوبکر، عمر و عثمان گشود و از لعن و نفرین آنها اجتناب کرد، همانند جدش حسین از سوی شیعیان تنها گذاشته شد و سرنوشت حسین بر او تکرار گردید. شیعه شعار است، شیعه ترس است و ترساندن و ترور و وحشت آفریدن و بشریت را فدای یک گروه چند نفره کردن و بس. اکنون نسل جدید مرتدین شیعه دم از موشک و بمب اتم و پاکسازی یک کشور دیگر از صحنه گیتی می زنند و ... دکان یهود را پرمشتری تر و بازارشان را داغتر. همان کاری که شیعه از بدو تاسیس تاکنون علیه جهان اسلام انجام داده است. در دوران جنگهای صلیبی که اروپا در برابر مسلمانان به عجز افتاده بود و اورشلیم در چنگ مسلمانان بود، شیعیان سوریه ( اسماعلیان نزاری) با ا روپاییان رابطه برقرار و علیه جبهه متحد اسلام صف ارایی کردند. آنها اقدام به ترور رهبران کشورهای مسلمان در سرتاسر منطقه کردند و آب در آسیاب دشمنان جهان اسلام ریختند. اکنون نیز همین چاقوکش سپاهی و شیعه امامی با اظهارات تهدیدآمیزش تاکتیک شیعیان نزاری را علیه اسلام تکرار می کند.

  • م...

    در مقایسه نازیسم با خلاصه تئوری مهدویت، منکر برتری نژادی نمیشود، بلکه میگوید این برتری نژادی-خونی نه متعلق به یک قوم (مثلا اریایی ها) و بلکه برتری به یک خانواده است (آل محمد و چهارده معصوم) و البته کسانی نیبتی با انها دارند یعنی سادات هم احترام دارند و امتیازاتی ویژه نسبت بقیه مردم جهان! ای بشر عاقل به تو میگویم، نژادپرستی از این واضح تر؟! تئوری مهدویت میگوید، کودکی 7 ساله بنام محمد و لقب مهدی، در همان 7 سالکی شایسته حکومت بر همه جهانیان بوده ولی چون شاریط مساعد نبوده، 120 سال است مخفی شده و خیبت اختمالا جوان دارد! در این نظریه خردسوزاننده، هرکسی کوچکترین ترید و سوال و شکی کند حتی اگر مسلمان باشد و مثلا سنی هم مرتد و کفر و باید اعدام شود! حکم ارتداد اکبر گنجی بخاطر همین بود! اقای کنجی کتاب مفصلی نوشت مثل خیلی ها دیگر و این تئوری را زیر سوال برد، اصل حرف کنجی این بود دلیلی بر وجود این مهدی نیست و کل داستان یک دعوا بر ارث و میراث بود و سپس اخوندهایی انرا به شیه امیه دوازوه تایی تبدیل کردند! کسروی و دیگرانی را کشتند! من تعجب میکنم چرا دنیای غیر شیعه و ابرقدرتهای غیر مسلمانی مثل 5 عضو شورای امنیت، اجازه دادند حکومتی با این تز چهل ادامه حیات دهد؟!، در حالیکه رسما و عملا میخواهد آنها و تمدن و ملتهایشان نابود کند یا تسلیم عقیده خود؟! اگر هند و پاکستان یا اسرائیل و کره شمالی و دیگران بمب اتمی میسازند برای بازدارندگی است ولی این حکومت سلاح میسازد که امپراتوری مهدویت/شیعی خودرا مثل هیتلر بر جهان حاکم کند. البته پرواضح است مهدی در کار نخواهد بود حاکم کسی مثل خامانه ای و مشتی آخوند و سپاهی هستند که ا هم اکنون فاسد ظالم بودنشان ثابت کردند! از بدبختی ایرانیان و جهانیان، چند ملیون نفر به این تئوری ضدبشری و ضدجهانی باور دارند! دنیاباید با داعشی بجنگدد، والی داعشی بزرگتر در دنیای شیعه و تا حدودی در دنیای سنی بخصوص وهابی-سلفی ها است.

  • م...

    اعترافات برخی مقامات در هدف از غنی سازی، نشان داد، هدف اصلی غنی سازی، اماده شدن باری ساخت بمب اتمی و هسته ای بوده است. در داستانهای تئوری مهدویت، میگوید در اخر الزمان، انفجارهایی بس بزرگ و نورانی جهان در میگردد و غیر شیعیان نابود میشوندف امام زمان بر اسبش بر دریای از خون راه میرود! تصاویر هولناک! اینکه چرا غرب و امریکا . حتی بلوک شرق/شوروی شاه را حمایت نکرد و اجازه داد خمینی و پیروانش، یک کشور بزرگ در دست بگیرند، نشان حماقت انها بود، انها در دعواهای خود، به نظر ادعاهای خمینی و کتاب ولایت فقیه، جدی نگرفتند! به نظر می رسد انها فکرکرکدند خمینی و پیورانش صرفا از توری مهدویت برای فریب مردم و بسیج انها عیله شاه و به قدرت گرفتن است. ولی اشتباه فکر کردند. انها در تمام این چهل سال و حتی قبلتر به دنبال نابودی جهان غیر شیع هستند! متاسفانه اسلاف مردم ایران در سال 1357 اشتباه بزرگ کردند وفریب خودرند و حالا فرزندانشان بهای سنگین حاکمان دیوانه وار میپردازند.

  • م...

    این نظام/باح، بزرگرتین خدمات به تندروهای اسارئیلی کرده، دیگر اسارئیل کاملا حق دارد بمب اتم داشته باشد چون رسما از سوی نظام/دولت دیگری به نایودی تهید شده است! نشانه های فراونی است، دیگر این تئوری مهدویت شوخی و شعار نیست و درصد بالای در ایران /حدود 10%- جدی خواهان نابودی اسرائیل و سپس همه نظام/کش.رهای جهان غیر شیعی هستند. چین و روسیه و هند و پاکستان و دیگر قدرتهای هسته ای تصورشان ایست بمبهای اتمی بازدارندگی دارد، پس بقیه دنیا ول کرده اند! نه اشتباه میکنند، توری شیعه و مشابهتش مثل داعش و وهبیا و سلفی و طالبانسیم و اقاعده جذابیت برای برخی از محرومان و معترضان و بیمارن روانی دارد، کشانی که سرخورده هستند، در چند سال اخیر ثابت شد، جذابیت تئوری مهدویت و اخرالزمانی و اشاعه دهندگانش (شیعه، سلفی، وهابیت، سلفی، داعش، طالبان، حتی متاسفانه بخشی از یهودیت و مسیجیت) همگی در همراه نازیها فاشیستهای پی مانده از دوران جنگ جهانی، میخواهند جهان رو نابودی بکشانند. در ایران سایت نازی سنترال آزادنه در حال مشروعیت بخشی به جنایات نازیهاست! چرا؟ چون میخواهند تئوری مهدویت.نبرد اخرالزمانی را برای مردم باوربذیر کنند. میخواهند مردم جهان قانع کنند راه جل نهایی که هیتلر برای یهودیان و چند قوم دیگر مثل کولی ها و گروههای همجنس گرا داده، ردست بوده ولی کتمل نبوده و تئوری مهودویت، ناریسم کامل اجرا میکند!

  • م...

    این سوال پیش میاید، چرا ارمیکا و بقیه مردم و کشورهای غیر شیعه جهان که بیش از 99% جمعیت جهان را شامل میشوند تا کنون اقدام جدی نکردند بجز تحریمها؟! چرا اجازه داده اند این جکومت چنین تئوری بسیار خطرناک ضد بشری وارد فاز اجرایی کند؟! الان 89 میلین مردم ایران گروگان باند استبددای حاکم بر ایران هستند، بخشی حدود 10% متاسفانه بادرجاتی به این تئوری خطرناک اعتقاد دارند. شاید حدود نمی از مردم صرفا به همان شیعه زادگی و تفاسیر سکولاری روزگار میگذراننند، مثلا د جوان غیرمذهبی، سر اجبار برای ثبت ازدواج در ظاهر طبق اسلام و شیعه ازداج میکنند ولی در عمل اعمال حداقلی اسلامی اجراو اصلا اجرا نکنند حتی روزه و نماز! اینها سرگشتگانی هستند که متاسفانه برخی به خاطرا خلط اخلاق یا مذهب، چندان همه اخلاقی نیستند! اما د رکل اکثر مردم ایران موافق نظریه رسمی ولالتی فقیه و تدئئروی خشونت امیز مهدودیت به با تفسیر این حکومت نیستند، ولی مرعوب حکومتندف از شدت روزمرگی و نوبد یک رهبری و راه روشن کنفعلند. دنیا نبای امی چندانی داشته باشد به مردم ایران این حکومت خطرناک به تنهایی سرنگون کنند، حتما کشورهای دنیا از جمله ابرقدرتها، به طور جدی روی نابودی نظامی وارد عملیات شودو الت خیلی دیر شده و باید هزینه سنگین اد ولی تاحیر بشتر فاجعه چون نازیسم روی خواهد داد. این یک هشدار را امیدوارم رهبران و مردم جهان درک کنند.

  • م...

    نکته سوم، اعتراف تلخ و تاسف انگیز این سپاهی ارشد نظام /باند استدبدادی حاکم/باح است که، با اعتارف به دادان اکانت صد هزار موشک با پول مردم ایران به یک گروه شیعی گرا و فرقه گرا، یک کشور عضو سازمان ملل تهدید میکند! در این مورد سوم، خود حاوی نکات بس تاسف انگیز برای مردم ایران و جهان است. قطعا میلیارد دلار صرف هزینه و تجهیز این نیروی حزب الله شده و حزب االه یک گروه بسیار خطرناک شده است. این نکته نشانی از کتاهی حاکمان منطقه و جهان که ادعای حفظ صلح جهانی دارند از جمله امریکا است. امریکا، چهر قدرت عضو شورای امینت و خود حکومن اسارئی کوتاهی کردند، اجازه دادن به دولت . حکومت فرقه گرا خاکم بر ایران و گروههای شعی تحت کنترل و پیوری آن، امروزه خطری بزرگ بعد از ظهور نازی ها هستند. تئوری مهدویت که اخیرا توسط دیگر رکوههای افراطی سنی مثل داعش یا سلفی و هابیت دنبال میشود، از نظر خطرناکی برای حیان بشریت بسیار خطرناک است. خلاصه تئوری مهدویت، میگوید اکنون این کمتر ای یک درصد شیه/شیعه زاده به انچه باور دارند حق مطلق و بقیه باطلندف انها شخصی که اکنون بیش هزار سال عمر کرده باید بر تمام جهان حکومت کند و همه اسلام شیعی امایمه باید قبول کنند وگرنه نابود باید بشوند. این توری ضدجهانی نزادرچستانهف زبان عربی زبان همه مردم جهان خواهد کرد! همه فرهنگهاف تمئدنههاف ملیت ها، کشورها همگی تحت لسطه قرار میگرند. البته چنان داستانهیا مصحکی است که ناچرا در خفا بگویندف زن ریشدار، جدال، سید خراسانی، اسب و شمشر، ناچار گاه به مغلطه تمثیل و گاهی عینیت، خلاصه تشابه این نظریه نازیسم تفائی ندارد ماهیتا یعنی قایئل بهب رتی یک هویت بر تمام هویتها و اعمل زور برای نابودی هویتهی دیگر است. فعلا در حال جمع قدرت نظامی بری هدف است!

  • م...

    نکته دیگر، حفظ تمامیاراضی و حفاظت از مرزها، از وظایف بدیهی نیورهای مسلح است، اینجا همومطن کُرد و کسانی درست و غلط خود کُرد میدانند مانند برخی لَک ها (شخصا مشکلی با نام و هویت کرد ندارد، کرد یعنی ایرانی زبانی که 70 تا 90 لغاتش با فارسی دری و گوبشهای ایرانی دیگر مشترک است و فرهنگ ایرانی را بهتر نگه داشته/ برخلاف تبلیغات پان کردها، عموم فرهیختگان فارسی زبان، کردها جزئی از پاسداران فرهنگ و زبان تاریخی ایرانی میدانند و از خود میدانند همچو فرزندان یک خانواده/برخی عوام کم سواد از همه اقوام هستند جک و کارهای شبه نزادپرستانه احمقانه میکنند که باید با کرا فرهنگی انها از اینکارهای زشت دست بردارند)، سوءتفاهم برایشان پیش میاید که انگار سپاه دارد مردم کرد کشتار مکیندف ولی هدف نظامیان، اشرار و قاچاقچیان و مشخصا اعضای پژاک و کومله و امثالهم است دارند در مرزها نا امنی مسلحانه میکنند و هر کشوری حق دارد پایگاههای انها را هدف قرار دارد، این ربطی به مردم عادی شریف کرد زبان ندارد. تا اینجای کارف حرف این فرد نظامی معقول است. دولت بارانی ها که یک حکومت عملا موروثی و استبدادی در شمال عراق درست کردند و با اقداماتشان ایده فدارلیسم در منطقه را با شکست روبور کرده اند! امیدی زیادی است یا سکولار-فدارلیسم مشکلات قومی و مذهبی منطقه حل شود، بر ضد امنیت و تمامیت ارضی ایران پناه دادند به تررویستها وشورشیان پان کردی تجزیه طلب. انها در قبال ترکیه سکوت میکنند در قبال چند دهه بمباران مناطق کردستان عراق ولی در اقدام مشابه نیوری هیا نظامی ایران اعتراض! اول حاکمان بارزانی به مسئولیت و وظایق عرف بین المللی عمل کنند و جلوی این خحمله کنندگان بگرند وگرنه حرف یاوه میزنند.

  • م...

    ئر سخنان چنین مسئولی نکاتی است. هر روز نشانه هایی در دست است که سپاه طی کودتایی آرام و تدریجی، قدرت دراختیار گرفته، فقط سر اینکه بیت رهبری (علی خامنهای و مجتبی و دیگران) هنور تصمیم گیرنده اصلی هستند و سران سپاه. شخصا هنوز مطمئن نیستم ولی یک باند استبدادی حاکم (=باح) از بیت رهبری-سپا-بخشی مراجغ و شیوخ شیعه امیامیه، جمعا قدرت در اختیار دارند. بقیه نقش عامل و نوکر بازی میکنند و توزیع منابغ غارت ثروت عمومی مردم ایران (بیت المال/ حق الناس) بر اساس میزان حضور مستقیم در باح یا میزان وابستگی و نوکری و عامالیت توزیع میشود. انتشار برخی دزدذی ها اختلاس ها و فیش های حقوقی دلوتی ها، با بررسی دقیق تر نشان می دهد باح، میخواهد بخشی از زالوها به کناری بکشد تا زالوهای جدید و تازه نفس جایگزین شوند. در کل باح، افرادی دولتی میکند که جزء اصلی باح نیستند، مشخصا هر کسی رئیس جمهور و نماینده مجلس و یدگر اعضای انتخابات صوری شود هرگز امنیتی ندارد مگر در بست در خدمت باح (=باند استبدادی حاکم) باشد. باح، فعلا نمتواند به طور کمل انتخبات کنار بگذراد و کاملا شبیه داعش یا طالبان عمل کند، چون درصدی بزرگی از مردم (حدود 10%) هنوز به دلایلی نشیع ولایت فقهی بار دارند، متاسفانه این اقلیت هموطن که شاید اغلبشان به خاطر امتیازت زیادی از قبال باح، متعنم شده و داری خانه و زن و فرزند هستند، مثلا کادرهای درجه پایین سپاهی و بسیجی و راتشی خانواده ایثارگر بچه هایشان از سربازی معاف و اغلب در ادات مشغول شده اندف این امتیازت از صدقه سر نظام میدانند! در حالیکه حالیکه اینها اگر درست هم باشد، هر نوع نظامی به بازماندگان جنگ اعطا میکند و اساس مردم ایران با بیشتر این امتیازت مشکلی ندارند و همه قدرشناش هستند. تصور انها اشتباه است. حتی سکولارترین و بدی ترین ها هم به ؟آن عده که از روی صاقت برایدفع از مرزها و امنیت کشور خدمت کرده ومیکنند احترام قائلند و همبشه حامی انها هسنتند و احتمالا در برقرا حکومت سکولار دمورکاسی بیشتر هم به انها میرسند نیوری های نظامی و انتظامی در همه کشورها و ظنام ها همیشه جزء محترمین و باامکانت ترین هستند مگر این نیورها بر ضد مردم عمل کنند..

  • yazar

    والله قیافه این یارو خودش به تنهایی 2 سال زندان می بره. این اراذل و اوباش بی سواد که همگی با مدارک جعلی شدن مدیران و فرماندهان دستگاهها و ادارات رژیم آن هم با حقوقهای ماهیانه بالای 40 میلیون تومن، صرفا بخاطر منافع و مصالح مالی خودشان حاضر می شوند منافع و مصالح کشور و ملتها را براحتی زیر پا لگدکوب کنند. ملت روزبروز فقیرتر و شکننده تر می شه و این متعرضان به حقوق و جان مردم بجای دیدن مشکلات مردم، بقول یک ناشناس دارن با دوربین به دوردست نگاه می کنند و با موشکهای چند صد هزار تایی مستقر در لبنان اسراییل را تهدید به پاکسازی از عرصه گیتی می کنند و از یاد می برند که مردم ستمدیده اطرافشان در داخل ایران هر کدام موشکی مخربتر از موشکهای سپاه خواهند شد که بر فرق سر این غارتگران سپاهی ( تروریست) فرود خواهند آمد. این اظهارات فقط و فقط برای کتمان دزدیهای گروهسگ سپاه و رژیم آخوندی از بیت المال است درست همان کاری که احمدی نژاد ( سابورجی) می کرد و پشت این اظهاراتش فسادهای مالی خود و بستگانش را پنهان می ساخت.

  • Behrouz

    مدیر کمپانی رافائل که سازنده پیشرفته ترین سلاحهای جهان است گفته است که اسرائیل سلاحهای شگفت انگیزی برای ایران در زراد خانه خود دارد و اسرائیل از قدرت خود در مقابله با ایران اطمینان دارد. تصور کنید اگر ملتی نادان بدون هیچ علتی خواهان مرگ و نابودی ایران بود چه اعتراضی بر پا میکردیم (که درست و منطقی هم است) ولی ما خواهان مرگ و نابودی دیگران هستیم و شاهد وجدان خفته ایرانیان هستیم. نتیجه اخلاقی اینکه مرگ ومیر، ویرانی، فقر، بیکاری، اعتیاد، فحشا، ........محصول خصلت زشت ماست. باشد که این فلاکت و بدبختی درس عبرتی برای ملتی باشد که دیگر آرزوی مرگ و نابودی برای دیگران نکند.

  • بهنام

    این هارت و پورتها تنها بلوفی بیش نیست و خودشان به خوبی می دانند که هیچ پوخی نیستند و جرات حمله به اسرائیل را ندارند . ضمنآ اینکه مستقیمآ اسرائیل را به حمله تهدید می کنند ، باز هم بهانه ای به دست اسرائیل می دهد تا در سازمان ملل و شورای امنیت ، دوباره قطع نامه هایی بر ضد ایران صادر شود و این یعنی حماقت سران حکومت و برادران قاچاقچی پاسدار .

  • اشکان

    ظاهرا سردار سلامی 2 نکته را فراموش کرده است. 1-در جنگ 6 روزه اسراییل یکه و تنها بود؛ چند کشور عربی همسایه همزمان به اسراییل حمله کردند و اسراییل همه را شکست داد . از آن روز اسراییل همواره رو به پیشرفت و جهان اسلام همواره رو به پسرفت بوده اند. امروز نتیجه جنگی مشابه چطور میتواند متفاوت باشد؟ 2- حق و باطل : این نکته را خیلی از هم وطنان هم نادیده میگیرند. مثلا گفته میشود که : " اسراییل با ایران دشمنی میکند پس ایران هم باید دشمنی کند". باید توجه داشت در دعوا آنکه مشت اول را میزند مقصر است نه آنکه برای دفاع از خودش ضربه متقابل زده. اسراییل که کاری با ایران نداشت. ایران بود که دعوای بی دلیل نابحق را شروع کرد. اسراییل نه مرز مشترک با ایران دارد نه یک وجب از خاک ایران را اشغال کرده است. بله کارمندان هسته ای ایران را ترور کرده. خوب باید ترور کند. وقتی ایران مرکز یهودیان آرژانتین را منفجر کرد, وقتی دشمنان اسراییل را مسلح میکند ؛ اسراییل هم به حکم عقل باید ضربه متقابل وارد کند. آنچه عوض دارد گله ندارد. خلاصه اگر جنگی رخ دهد کشورهای آزاد به کمک طرف حق(اسراییل) خواهند رفت.

  • Fahim

    انقدر انگول بدهید تا تخم بگذارید