ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پلیس فتا: ربات تلگرامی اطلاعات ۲۰ میلیون مشترک ایرانسل  را هک کرد

سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری گفت که این وزارت‌خانه صبح جمعه از وجود چنین رباتی باخبر شده و این ربات را مسدود کرده است.

حسین رمضانی، معاون حقوقی و بین‌الملل پلیس فتا می‌گوید که به تازگی شخصی با راه‌اندازی«یک ربات تلگرامی» توانسته است مشخصات «۲۰ میلیون» دارنده سیم‌کارت ایرانسل را هک کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رمضانی شنبه ۱۲ تیر اعلام کرد که در پی شکایت اپراتور ایرانسل، پلیس فتا در پی یافتن این هکر است.

معاون حقوقی و بین‌الملل فتا گفت که این اطلاعات مربوط به دو یا سه سال پیش است و برخی از این سیم‌کارت‌ها تغییر مالکیت داده و برخی غیرفعال شده‌اند.

محمدرضا فرنقی‌زاد، سخنگوی وزارت ارتباطات و فناوری نیز گفت که این وزارت‌خانه صبح جمعه از وجود چنین رباتی باخبر شده و این ربات را مسدود کرده است.

نزدیک به سه سال پیش رسانه‌های ایران خبر هک شدن اطلاعات دیتابیس ۱۵ تا ۲۰ میلیون مشترک ایرانسل را منتشر کردند. رسانه‌ها نوشته بودند که اطلاعات هک شده به قیمتی بین پنج تا ۳۰ میلیون به فروش می‌رسید.

در هفته‌های گذشته چند سایت دولتی ایران نیز هک شدند. مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سایبری سپاه پاسداران ایران شنبه ۲۹ خرداد با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فردی که سایت‌های دولتی ایران را هک کرده بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.